امام جمعه موقت بانه:

فریب‌خوردگان رسانه‌های معاند تفرقه‌افکنی می‌کنند

ماموستا کریمی گفت: در طول عمر انقلاب، کمترین تفرقه میان شیعه و سنی وجود داشته است، اما امروز برخی افراد فریب رسانه‌های معاند می‌خورند و دنبال تفرقه هستند.
کد خبر: ۵۵۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 19October 2022

فریب‌خوردگان رسانه‌های معاند تفرقه‌افکنی می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ماموستا «جمال کریمی« امام جمعه موقت شهرستان بانه در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه اسلام دین توحید است، اظهار داشت: خداوند در آیات مبارکه قرآن در سوره‌های انعام آیه ۴۶، انبیا آیه ۹۲ و انفال آیه ۱۰۳ مسلمانان را به وحدت دعوت کرده و خطاب به رسول‌الله فرموده از افراد و کسانی که دنبال تفرقه هستند، پیروی نکنید.

وی افزود: پیامبر مکرم اسلام در مورد اهمیت وحدت می‌فرمایندبا هم اختلاف نکنید؛ که پیشینیان شما دچار اختلاف شدند و نابود گشتند.

امام جمعه موقت بانه ادامه داد: پیامبر (ص) جامعه اسلامی را به دوری از اختلاف و تفرقه امر کرده‌اند چرا که اختلاف موجب هلاکت می‌شود.

وی گفت: امروز دشمنان به دنبال فرصتی هستند تا میان مذاهب به ویژه شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند که البته متاسفانه تا حدودی موفق شده‌اند.

ماموستا کریمی اذعان کرد: در طول عمر انقلاب، کمترین تفرقه میان شیعه و سنی وجود داشته است، اما امروز برخی افراد فریب رسانه‌های معاند می‌خورند و دنبال تفرقه هستند.

وی افزود: وحدت امت اسلام در ایران اسلامی به خاطر هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب است که معظم‌له همواره در فرمایشاتشان بر وحدت کلمه و دوری از تفرقه سفارش می‌کنند.

امام جمعه موقت بانه یادآور شد: سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی تیشه به ریشه تفرقه‌افکنان زد و دشمنان را مایوس کرد که افراد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مزدور دشمنان هستند و در این شرایط لازم است امت اسلامی هوشیار و بابصیرت باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها