قالیباف در صحن مجلس:

امیدواریم «مرتضوی» در بخش رسیدگی به محرومین موفق عمل کند

رئیس مجلس گفت: امیدواریم صولت مرتضوی هم در بخش رفاه در حوزه محرومیت و هم در بخش آسیب‌های اجتماعی و رسیدگی به طبقه آسیب پذیر و همچنین در سایر امور اجتماعی بتواند بخش‌ها و مسائل مختلف را مدیریت کند و موفق باشد.
کد خبر: ۵۵۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 19October 2022

امیدواریم «مرتضوی» در بخش رسیدگی به محرومین موفق عمل کندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در صحن علنی مجلس پس از رأی اعتماد نمایندگان به صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امید است اعتماد مجلس منجر به پیشبرد امور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شود چرا که این وزارتخانه خودش یک دولت کوچک و متمرکز است.

قالیباف افزود: همچنین امیدواریم صولت مرتضوی هم در بخش رفاه در حوزه محرومیت و هم در بخش آسیب‌های اجتماعی و رسیدگی به طبقه آسیب پذیر و همچنین در سایر امور اجتماعی بتواند بخش‌ها و مسائل مختلف را مدیریت کند و موفق باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توقع مجلس از مرتضوی آن است که با توجه به سابقه اجرایی و آشنایی که با همه حوزه‌های مربوطه دارد کارنامه خوبی را برای همه موضوعات به ویژه در بحث رسیدگی به قشر محروم و مناطق محروم رقم بزند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها