برگزاری نشست هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه ارتش با معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح

نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش با معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح در ستاد ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 19October 2022

نشست هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش با معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هماهنگی و هم‌افزایی معاونان طرح و برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه با معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش برگزار شد.

در این نشست، سردار سرتیپ پاسدار «ایوب سلیمانی» معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از برپایی این جلسه، به اهم اقدامات معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش به‌ویژه جهش و تحول در زمینه‌های برنامه و بودجه، ساختار و سازمان و برنامه پنج ساله هفتم توسعه و... پرداخت.

در ادامه، امیر سرتیپ «مسعود مقدس» معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش نیز ضمن قدردانی از هماهنگی‌ها و تعامل سازنده معاونت طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاونان طرح و برنامه و بودجه نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه ارتش، به بحث و تبادل نظر در حوزه‌های برنامه و بودجه و ساختار و سازمان پرداخت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار