فرهنگسرای رسانه منتشر می‌کند؛

فوتوتیترهای «فرقان»، مروری بر سخنان روشنگرانه رهبر انقلاب اسلامی

فرهنگسرای رسانه در قالب فوتوتیتر مروری بر سخنان رهبر انقلاب اسلامی داشته و بیانات معظم له را بازخوانی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 19October 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، توجه به سخنان بزرگان و بهره‌گیری از الگوهای ناب در موضوعات مهم اجتماعی، چراغ راهی برای ادامه بهتر آینده و عبرت گرفتن از پیچ‌های تاریخی گذشته است. در روزهایی که رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها بوده و برای ارائه بازنمایی‌های خود از حوادث از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اهمیت توجه به سخنان بزرگان و بازنشر آن در رسانه، امری مهم و بسیار حیاتی است.

فرهنگسرای رسانه به عنوان مرکز رسانه‌ای فعال که ماموریت اصلی خود را توجه به برنامه‌های رسانه‌ای قرار داده است، در جدیدترین ویژه برنامه خود با عنوان «فرقان» به بازنشر و مرور تعدادی از سخنان بزرگان در موضوعات مهم جامعه پرداخته است.

در این برنامه، تعدادی فوتوتیتر برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب و دیگر چهره‌های سرشناس و صاحب نظر جامعه طراحی شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

فوتوتیترهای «فرقان»، مروری بر سخنان روشنگرانه رهبر انقلابفرهنگسرای رسانه منتشر می‌کند: مجموعه فوتوتیترهای «فرقان»، مروری بر سخنان روشنگرانه رهبر انقلاببه گزارش

در نخستین مجموعه از این فوتوتیترها، بخش‌های مهمی از بیانات رهبر انقلاب در موضوع اغتشاشات اخیر و نقش دشمنان در طراحی پشت پرده این اتفاقات استخراج شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار