وزیر کشور:

روحانیت با فهم و بصیرت خود، در «جهاد تبیین» ایفای نقش کنند

«وحیدی» به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در موضوع جهاد تبیین، روحانیت با فهم و بصیرت عمیق از دین و بیان رسای خود می‌تواند فعالانه ایفای نقش کند.
کد خبر: ۵۵۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ - 19October 2022

روحانیت با فهم و بصیرت خود، در «جهاد تبیین» ایفای نقش کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در نشست مشاوران امور روحانیت استانداران سراسر کشور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حرکت روحانیت آغاز شد و این روند با توفیقات بزرگ تداوم دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز دشمنان از روحانیت اصیل انقلاب اسلامی ترس و نگرانی دارند، گفت: دشمن هرجایی که روحانیت در آن دخیل و موثر باشد، به دلیل ظرفیت بزرگ معنوی این عزیزان، مخالفت می‌کند.

وی نقش روحانیت در جهاد تبیین را مهم دانست و گفت: همدلی مردم و دولت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

لزوم تقویت جریان معنویت و فرهنگ در استانداری‌های سراسر کشور از دیگر محورهای مورد اشاره وزیر کشور در این نشست بود که از مشاوران امور روحانیت در امور استانداری خواست تا فضای اداری استانداری، فرمانداری و بخشداری مشحون از معنویت و اخلاق اسلامی باشد.

وحیدی با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه در دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، معنویت و برخورداری از فرهنگ اصیل دینی و الهی است، گفت: با قدرت معنویت و فرهنگ دینی همواره در برابر دسیسه‌های دشمنان پیروز شدیم.

رئیس شورای امنیت کشور با اشاره به اینکه سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا علیه ایران فعالیت دارند، گفت: این سرویس‌ها دارای پایگاه اطلاعاتی برای نشر اخبار و محتوا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که نمونه آن، شبکه‌ای است که با پول عربستان سعودی و حمایت جریان صهیونیسم و آمریکا و برخی مزدوران فعالیت دارد.

وحیدی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن بر ایجاد افتراق و جدایی مردم و دولت است که همچون همیشه در این هدف ناکام مانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بیش از پیش ارتباط دولت و مردم، تاکید کرد: افزایش سرمایه اجتماعی در گرو افزایش ارتباطات اجتماعی است و در این حوزه روحانیت معزز می‌تواند نقش فعال ایفا کند.

وحیدی بر حضور فعالانه روحانیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی چون مقابله با اعتیاد، طلاق و مفاسد اخلاقی اشاره کرد و گفت: ظرفیت فکری و معنوی روحانیت در این زمینه‌ها کارگشاست.

وزیر کشور به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در موضوع جهاد تبیین، روحانیت با فهم و بصیرت عمیق از دین و بیان رسای خود می توانند فعالانه ایفای نقش داشته باشند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار