شهید موسوی: مسئولیت خود در برابر اسلام را فراموش نکنید

شهید سید محمد موسوی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مسئولیت خود را در برابر اسلام و امت اسلامی را فراموش نکنید و آماده جانبازی در راه اسلام باشید.»
کد خبر: ۵۵۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ - 20October 2022

شهید موسوی: مسئولیت خود در برابر اسلام را فراموش نکنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.  

وصیت‌نامه شهید سید محمد موسوی

«بسمه تعالی

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون»

چنین مپندارید آن‌هایی که که در راه خدا جنگ کردند کشته شدند مردگانند آن‌ها زنده‌اند و جاویدان و در نزد خدا روزی می‌خورند.

شهید همچون قلبی است که به اندام‌های خشک و بی‌رمق جامعه امید می‌دهد، بزرگترین معجزه شهادت این است که به یک نسل، ایمان جدید به خویشتن را می‌بخشد.

خدایا! ما جز برای حفظ اسلام، برای حفظ قرآن، برای نشر عدل و فضیلت و برای احقاق حقوق محرومان و ستمکشان می‌جنگیم پروردگارا! تو خود میدانی که ما با قلبی پرشور به جهاد لبیک گفته‌ایم و به جنگ با باطل آمده‌ایم.

بارالها! خوب میدانم که وظیفه‌ام در راه مکتب جهاد کردن و در راه عدالت از پای ننشستن است، پس خدایا به من تقوای راستین بیاموز تا در انبوه مسئولیتم موفق باشم.

خدایا! در این مدتی که زنده هستم و در حال انجام تکالیف شرعی، کمکم کن و نور ایمان را در دلم هر چه بیشتر فزونی بخش، هنگامی که خون ناقابلم در راه اسلام و امت اسلامی ریخته شد بر من منت گذار تا با خون سرخم پرچم اسلام را برافراشته دارم.

دوستان و برادران خوبم! امید است که بعد از من با ایمانی، چون کوه استوار و با اراده‌های مصمم این راه را که مبارزه با باطل و ظالم است ادامه دهید و نگهبان نهضت اصیل اسلامی باشید و اجازه ندهید به اسلام عزیز و امت اسلامی از طرف بی‌دینان و از خدا بی‌خبران تجاوز شود؛ بعد از من همچنان خاری باشید در چشم دشمنان اسلام و انقلاب.

خواهرم! مانند حضرت زینب (س) صبور باش و مقاوم؛ پدرم! زحمت زیادی برای ما کشیدی از خداوند برایت سلامتی می‌خواهم.

همگی مسئولیت خود را در برابر اسلام و امت اسلامی را فراموش نکنید، همه وقت آماده جانبازی در راه اسلام باشید، وظیفه انسانی و اسلامی خود را از یاد نبرید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار