مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار است

«رضایی» گفت: احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار در جامعه است.
کد خبر: ۵۵۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 20October 2022

احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک ما بین آموزش و پرورش استان کرمان و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «شهید سلیمانی یک مکتب است» و برای این مکتب باید مدرسه‌ای تاسیس شود و این اردوگاه می‌تواند مدرسه شهید سلیمانی برای ایجاد سواد چند بعدی و تربیت نسلی تمام ساحتی باشد.

وی با بیان اینکه در بعضی از شب‌های هفته مقاومت بیش از ۳۰ هزار زائر در کرمان داشتیم لذا به یک اردوگاه مجهز نیاز داریم که سطح آن باید بالاتر از اردوگاه باشد ادامه داد: جهت ساخت این اردوگاه زمینی به مساحت ۷۹ هکتار اختصاص یافته و تا کنونی بیش ۱۵ میلیارد تومان جهت آغاز عملیات ساخت اردوگاه راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اختصاص یافته است.

رضایی با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عملیات زیر سازی این اردوگاه به همت سپاه ثارالله آغاز شده و در یکسال آینده یکی از فازهای این اردوگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه احداث اردوگاه دانش آموزی راهیان نور مکتب شهید سلیمانی اقدامی ماندگار در راستای ترویج مکتب این شهید بزرگوار در جامعه است متذکر شد: برای تکمیل این اردوگاه بین المللی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم که جهت تامین آن نیازمند تعامل، همکاری، همفکری و مشارکت همه مردم، نیرو‌های مسلح و نهادهای دولتی و غیر دولتی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار