سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

لزوم اقدام جهادی در جبهه فرهنگی/ برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می‌گذارند

سردار شکارچی با بیان اینکه برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می‌گذارند و فراموش می‌کنند که برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است، گفت: شهدا در روز قیامت جلوی این نوع مسئولان را خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۵۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸ - 21October 2022

لزوم اقدام جهادی در جبهه فرهنگی/ برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می‌گذارندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در اجلاسیه شهدای اصناف و بازاریان قم با اشاره به اینکه شهادت، قله همه ارزش‌هاست، اظهار داشت: شهدا اخلاص بالایی داشتند و برای کسب قدرت و ثروت قدم در میدان جنگ نگذاشتند.

سردار شکارچی ادامه داد: شهدا نیاز به تجلیل ندارند و این یادواره‌ها و اجلاسیه‌ها به این منظور برپا می‌شود که ما راه را گم نکنیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به نقش اصناف در دوران حماسه و ایثار گفت: اصناف قم مجاهدانه در دفاع مقدس درخشیدند و به واسطه نقش‌آفرینی آنها، رزمندگان قمی ثروتمندترین‌ها در میدان دفاع مقدس بودند.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان پا روی رگ شهدا می‌گذارند و فراموش می‌کنند که برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است، افزود: عده‌ای گمان می‌کنند که سفره انقلاب، سفره نذری است؛ اما شهدا در روز قیامت جلوی این نوع مسئولان را خواهند گرفت.

این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر دیدیم که برخی به جای اینکه سنگربان رهبر و ولی فقیه باشند، پشت سر رهبری مخفی شده و ولی فقیه را سپر خود قرار می‌دهند.

سردار شکارچی بیان کرد: کسی در مسیر شهداست که سنگر مقابل رهبر باشد و هر جا که مقام معظم رهبری شخصاً وارد میدان می‌شود، بدانید عمار‌ها صحنه‌ها را خالی کردند و عمروعاص‌ها با هم در صحنه آمدند.

وی با اشاره به این نکته که ۳۷ درصد شعار اغتشاشگران علیه ولی فقیه است، اما باید پرسید خواص لال شدند یا مرده‌اند؟ گفت: لعن و نفرین بر کسانی که کوتاهی کردند و نفرین خدا بر کسانی که معبر‌ها را در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باز کردند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه اغتشاشات ماهیت مسئولان و شخصیت‌های داخلی و خارجی را به ما نشان داد، تأکید کرد: باید پشت سر ولی فقیه به خط شد و در این راه جهاد تبیین بزرگترین اقدام اساسی است که باید انجام شود.

سردار شکارچی با تأکید بر اینکه جبهه فرهنگ باید با دقت و سرعت پر شود و باید در این راه جهادی عمل کرد، گفت: برخی معلمان وارد چرخه آموزش و پرورش شدند و دانش‌آموزان را به درستی تربیت نمی‌کنند و باید پالایشی ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار