مداح اهل بیت علیهم‌السلام:

«فصل شیدایی» اثری در جهت ممانعت از تحریف اسلام و انقلاب است

«میرداماد» گفت: نمایش فصل شیدایی یک اثر باشکوه است و امیدواریم از این پس شاهد تولید آثار فاخری مانند این نمایش در شهر‌های دیگر باشیم؛ زیرا این نوع آثار از تحریف اسلام و انقلاب جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۵۵۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 21October 2022

نمایش «فصل شیدایی» یک اثر باشکوه هنری استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید مهدی میرداماد» از مداحان اهل بیت (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید خود از نمایش «فصل شیدایی» اظهار داشت: این نمایش یکی از آثار تاریخی و قرآنی با محتوای فاخر در هنر کشور است و از تهیه‌کننده، کارگردان، نویسنده و هرکسی که در راستای تولید این اثر زیبا و ماندگار زحمت کشیده است، باید تشکر کرد.

وی افزود: همه بخش‌های این نمایش زیبا و تاثیرگذار بود، اما بازروایی صحنه شهادت حضرت زهرا (س) بسیار تاثیرگذارتر بود و موجب تحریک احساسات شد.

این مداح اهل بیت (ع) ادامه داد: محتوای این نمایش تاثیر مثبتی بر روی جوانان دارد؛ زیرا دشمن به دنبال تحریف تاریخ اسلام و انقلاب است و برای اینکه اجازه ندهیم افکار جوانان مورد تعرض قرار بگیرد، باید تولید این‌گونه آثار افزایش داده شود.

میرداماد خاطرنشان کرد: محتوای این نمایش متناسب با قم بومی‌سازی شده است و به نظر می‌رسد بخش‌های جدید مانند سایر صحنه‌ها مورد استقبال قرار گرفته و به‌همان اندازه کیفیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: به نظر بنده اگر نویسنده می‌توانست داستانی از امام حسن مجتبی (ع) اضافه کند یا داستان حضرت معصومه (س) را گسترش دهد بر جذابیت داستان افزوده می‌شد، اما در حال حاضر هم نمایش «فصل شیدایی» یک نمایش باشکوه است که ساعت‌ها منبر و ده‌ها جلسه نتواند به این اندازه تاثیرگذاری داشته باشد.

میرداماد بیان کرد: زبان هنر یک زبان شگفت‌انگیز است، هر چیزی اگر به زبان هنر بیان شود، ماندگارتر خواهد بود و این موضوع فرموده مقام معظم رهبری است و ما امیدواریم نه‌تنها در قم بلکه در شهر‌های دیگر نیز شاهد حضور آثار ماندگاری مانند فصل شیدایی باشیم.

وی با اشاره به کارنامه سارمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: سازمان هنری رسانه‌ای اوج در طول مدتی که در مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند به‌عنوان یک مجموعه انقلابی آثار زیبا و ماندگاری را تولید کرده است که نمایش «فصل شیدایی» یکی از آن‌هاست.

این مداح اهل بیت عنوان کرد: امیدوارم تولید این‌گونه آثار از طرف اوج همانند گذشته استمرار داشته باشد، وقتی به کارنامه این سازمان نگاه می‌کنیم، هر محتوایی که تولید شده تبدیل به اثری فاخر شده است. به نظر بنده سازمان اوج بازوی توانمند انقلاب در عرصه فرهنگی است.

میرداماد در پایان گفت: مسئولین استانی و کشوری باید از این سازمان حمایت‌های بیشتری داشته باشند؛ چون تقویت و حمایت از آن‌ها باعث می‌شود، آثاری تولید شود که روی فرهنگ ما تاثیر مثبت گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها