امام جمعه اردستان:

باید زمینه‌ مطالبه‌گری مردم فراهم شود

حجت‌الاسلام «دهشیری» با تأکید بر لزوم ارائه خدمت بی‌منت از سوی مسئولان به مردم، گفت: مسئولان باید به نوعی زمینه‌چینی کنند که مطالبه‌گری از سوی مردم انجام شود، اما اغتشاش ایجاد نشود.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 21October 2022

نخبگان از سرمایه‌های عظیم کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «حسن دهشیری» امام جمعه اردستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: گروهی از متفکران جهان اسلام در روز عید مبعث با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیداری داشتند و سخنان ایشان در این دیدار جنبه بین المللی و اسلامی برای همه مسلمانان داشت که فرمودند که رفتار و منش پیامبر بر وحدت و مبارزه با پلیدی‌ها استوار بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه کردند که امروز جامعه اسلامی از نبود اتحاد رنج می‌برد و داروی آن اتحاد و پیوستگی است که امید می‌رود این توصیه مورد توجه جهان اسلام قرار گیرد و به ویژه در کشور ما مد نظر باشد.

امام جمعه اردستان با اشاره به اینکه مردم باید از تفرقه به دور باشند که بخش بزرگی از مشکلات جامعه اسلامی تفرقه است، ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی افراد نخبه از سرمایه‌های عظیم کشور هستند به مسئولان توصیه‌ای کردند که در راستای جذب آنان اقدام کنند.

حجت الاسلام دهشیری تشریح کرد: در جریان اغتشاشات در شهرهای مختلف کشور، نیروهای نظامی و امنیتی به میدان آمدند و سردمداران این جریانات را دستگیر کرده و ایستادگی کردند که جای تقدیر و تشکر از فراجا، بسیج و نیروهای امنیتی دارد.

وی با اشاره به ضرورت خدمت بی منت از سوی مسئولان به مردم، بیان کرد: مسئولان باید به نوعی زمینه‌چینی کنند که مطالبه‌گری از سوی مردم انجام شود، اما اغتشاش ایجاد نشود و مردم حرف خود را بزنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: گفته می‌شود امسال پاییز کم بارانی را داریم، با توجه به کمبود منابع آبی هم در بخش آبی و دیگر بخش‌ها باید با کمک یکدیگر در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار