امام جمعه تربت جام:

لازمه مطالبه‌گری، ارتقای سعه‌صدر مدیران است

حجت‌الاسلام «اسلامی» گفت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار بالایی برای جامعه و مدیران هستند؛ بر همین اساس مدیران در مواجهه با مطالبه‌گری اصحاب رسانه باید سعه صدر خود را بالا ببرند.
کد خبر: ۵۵۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ - 23October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در دیدار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اهمیت کار رسانه اظهار داشت: یکی از مهمترین کارکردها و مسئولیت‌های رسانه‌ها، مطالبه‌گری است که این امر، حق مردم به‌شمار می‌رود و باید با آغوش باز از مطالبه‌گری و انتقاد سازنده دفاع، حمایت و استفاده کرد.

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و اینکه مدیر موفق باید گوش شنوا برای مردم باشد، افزود: از آسیب‌های فضای مجازی نباید غفلت کرد. مهمترین حامی رسانه خود رسانه‌ها هستند و نباید به‌گونه‌ای مطلب نوشت که جامعه را دچار چالش کرد، در عرصه انتقاد و مطالبه‌گری باید مراقب بود تا دچار توهین، افترا و تهمت نشویم.

اسلامی با اشاره به انتقال مشکلات شهرستان به امام جمعه تصریح کرد: به جای اینکه مشکلات و مسائل به خطبه‌های نماز جمعه کشانده شود باید با تعامل و گفت‌وگو حل مشکلات مردم را پیگیری کرد.

امام جمعه تربت جام ابراز داشت: رسانه‌ها ظرفیت بسیار بالایی برای جامعه و مدیران هستند؛ بر همین اساس مدیران در مواجهه با مطالبه‌گری اصحاب رسانه باید سعه صدر خود را بالا ببرند.

لازمه مطالبه‌گری، ارتقای سعه‌صدر مدیران است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار