مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام:

دفاع از رهبری الهی یک وظیفه دینی است

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: خداوند دفاع از اصولی را که برای مردم الگو، شاخص حرکت و قطب‌نماست، مورد تأکید قرار داده که در رأس آن دفاع از رهبری الهی است.
کد خبر: ۵۵۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 01November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) با حضور حجت‌الاسلام «مهدی غلامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) تربت جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامی در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شیراز اظهار داشت: اگر به دنبال آن هستیم که در مسیر شهدا گام برداریم، باید نسبت به وظایف خود در قبال اسلام و انقلاب آگاهی داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، انبیاء الهی کار با هموار کردن مسیر زندگی خدایی برای مردم کار بزرگی انجام دادند، آن‌ها خط عبودیت و بندگی خدا را برای ما ترسیم کردند تا از طاغوت و شیطان دوری کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام تصریح کرد: مردم یکی از دو مسیر هدایت و یا ضلالت را انتخاب می‌کنند؛ اما باید همچون شهدا مسیر هدایت را انتخاب کرد و کوچکترین تردیدی در انتخاب این مسیر نداشت.

وی ادامه داد: وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی دفاع از رهبری الهی است. خداوند می‌فرماید که اگر شما همراه رهبر باشید، ما در همه جا کنار شما هستیم؛ در همین مورد امام خمینی (ره) فرمودند در توطئه‌ها و فتنه‌ها من دست خدا را می‌بینم، عنایت الهی را می‌بینم.

غلامی با اشاره به تحریم و مشکلات به وجود آمده توسط دشمنان خارجی و داخلی گفت: علی‌رغم همه مشکلات و سنگ‌اندازی‌های نظام سلطه باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نسل جوان را به جامعه و آینده امیدوار کنیم. علما و بزرگان باید کمک کنند نظام مقدس اسلامی با نشاط مسیر خود را طی کند که این مهم با بیان نصرت‌های الهی و امدادهای غیبی محقق می‌شود.

وی یادآور شد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی توطئه‌های زیادی را برای جلوگیری از روند پیشرفت حرکت انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و اجرا کردند؛ اما با امدادهای غیبی و در سایه ایمان، تبعیت از ولایت و حضور در میدان، فتنه‌ها ناکام مانده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام تأکید کرد: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فن‌آوری و ایجاد زیر ساخت‌هاست.

غلامی مهمترین عامل پیشرفت کشور را تولید دانست و افزود: تولید از مهمترین عوامل پیشرفت جوامع است. ظرفیت‌های زیادی برای حل مشکلات و رونق‌بخشی به تولید وجود دارد که مهم‌ترین آن استفاده از نیروی جوان است.

مرثیه‌سرایی امیر قدوسی پایان‌بخش این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار