مدیر آموزش‌ و‌ پرورش تربت جام:

دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی تاریخ‌ساز شدند

حجت‌الاسلام «دامن‌پاک» گفت: حرکت انقلاب اسلامی با شهادت آغاز شد و در جریان تداوم این حرکت توفنده دانش‌آموزان تاریخ‌ساز شدند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.
کد خبر: ۵۵۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ - 02November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان تربت جام و شهدای حرم شاهچراغ (ع) با حضور مسئولین محلی، خانواده شهدا و جمعی از دانش‌آموزان در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد دامن‌پاک» مدیر آموزش‌وپرورش تربت جام در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حرکت انقلاب اسلامی با شهادت آغاز شد و در جریان تداوم این حرکت توفنده دانش‌آموزان تاریخ‌ساز شدند و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند.

وی افزود: شهدای دانش‌آموز در سنگر تعلیم و تربیت به باورهای دینی و انقلاب پایبند بودند و در جبهه‌ها حضور پیدا کردند. به فرموده امام‌ خمینی (ره) رهبران ما نوجوانان ۱۳ ساله هستند که کلاس درس را تعطیل و برای دفاع به میادین جبهه‌های جنگ‌ رفتند و تا پای جان ایستادند.

امام جمعه موقت تربت جام در این مراسم گفت: توطئه‌های زیادی توسط استکبار جهانی و عاملان خودفروخته آن برای توقف حرکت انقلاب اسلامی طرح‌ریزی و اجرا شد اما با ایستادگی مردم راه به جایی نبرد.

حجت‌الاسلام زاهدی افزود: آمریکا به دروغ مدعی است که خیرخواه مردم ایران است. تمام عملیات‌های تروریستی به دست آمریکای جنایتکار در کشور صورت می‌گیرد.

اجرای سرود، قرائت دلنوشته، شعرخوانی، روایت‌گری، گلباران تصاویر شهدای دانش‌آموز حرم مطهر شاهچراغ (ع) و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار