نماینده مردم در مجلس:

مقامات اروپایی بدانند نظام اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: مقامات اروپایی بدانند نظام اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 21October 2022

مقامات اروپایی بدانند نظام اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» عضو فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات مقامات اروپایی مانند رییس جمهور فرانسه و مسئول سیاست خارجی این اتحادیه نسبت به حوادث اخیر کشورمان، اظهار داشت: امانوئل مکرون و سایر مقامات اروپایی باید بدانند ناآرامی‌ها در کشورمان پایان خواهد یافت و هیچ خدشه‌ای در روند پیشرفت جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود لذا توصیه می‌شود آبروی خودشان را نبرند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: هر چند تاریخ نشان داده کشور‌هایی مانند فرانسه همواره در صف دشمنان ملت ایران ایستاده اند لذا اقدامات اخیر آن‌ها تازگی ندارد؛ به عنوان مثال میراژ‌های فرانسوی که برای بمباران در اختیار صدام قرار داشت یکی از اقدامات ضدایرانی پاریس محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران دارای پشتوانه مردمی است، ادامه داد: ملت بصیر و آگاه ایران به خوبی می‌دانند کسانی با تحریک بیگانگان و گروه‌های معاند دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه صف مردم از افرادی که درصدد ایجاد ناامنی هستند جدا است، افزود: در این میان مطالبات و انتقادات مردمی از سوی مسئولان شنیده شده و به طور جدی پیگیری می‌شود.

عضو فراکسیون نیرو‌های انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس به مقامات قاره سبز یادآور شد می‌شود نمی‌توانند با اقدامات خودشان به کشورمان آسیب بزنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار