دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

اسم رمز غربی‌ها برای غارت منابع کشورها/ علت عصبانیت استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار جمعی از مردم اصفهان رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای استکبار جهانی و دنیای غرب غیر قابل تحمل دانستند.
کد خبر: ۵۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۳ - 20November 2022

اسم رمز غربی‌ها برای غارت منابع کشورها/ مشکل اصلی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی چیست؟گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: روزبه قمصری؛ حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران صبح روز گذشته در دیدار صد‌ها نفر از مردم اصفهان رشد و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و گوناگون را برای استکبار جهانی و دنیای غرب غیر قابل تحمل دانستند که همچون خاری در چشمان آن‌ها فرو رفته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه چالش اساسی امروز ما، چالش پیشرفت در مقابلِ «توقف و رکود و ارتجاع» است، به تشدید ایران ستیزی اشاره کردند. در واقع ایشان به این مهم پرداختند که امروز شاهد هستیم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی تمامی امکانات خود را به میدان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران آورده و در این مسیر حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا ناامیدی را در اذهان جوانان کشور نهادینه کنند.

خودداری از یاس و ناامیدی مهمترین شاخص‌های ایران‌دوستی

بنا بر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای امروز و در حال حاضر یکی از مهم‌ترین شاخص‌های ایران‌دوستی هر فرد را می‌توان خودداری از یاس و ناامیدی و در عین حال ترویج روحیه کار و امید است. این موضوعی که معظم‌له به آن اشاره کردند مسئله‌ای بسیار مهم و استراتژیک است، زیرا اگر روحیه و فضای ناامیدی بر جوانان امروز جامعه سایه بیفکند و بر آن‌ها حاکم شود شاهد وارد آمدن خسارات‌های بسیار فراوان و جبران ناپذیری بر آن‌ها و سپس بر جامعه خواهیم بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اینکه تلاش روزافزون مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی را خواستار شدند به این مهم اشاره کردند که خوشبختانه صحنه گردانان اصلی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در همراه کردن مردم با خود و آوردن مردم به صحنه ناکام ماندند و این از الطاف خاص و ویژه الهی بود که نتوانستند اهداف و برنامه‌های شوم و شیطانی خودشان را عملی کنند.

ناامید کردن مسئولان کشور دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی

ایشان در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع حساس هم اشاره کردند که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این مهم هستند که با ادامه شرارت‌های منفورانه و ددمنشانه خود مسئولان امروز کشور را خسته و ناامید کنند. این در حالی است که این اغتشاشات جمع خواهد شد، اما دستاوردی که در پایان آن قطعا برای مردم و نظام اسلامی باقی خواهد ماند تنفر روزافزون مردم و جوانان جامعه از این دشمنان و معاندان خواهد بود.

حضرت امام خامنه‌ای در یکی از فراز‌های بسیار مهم خودشان از مواجهه دنیای استکبار با ایران اسلامی اشاره کردند که پیشرفت نظام اسلامی چالش و مشکل اصلی استکبار جهانی و دنیای غرب با انقلاب اسلامی ایران است. بر این اساس اینگونه می‌توان از سخنان رهبری نتیجه گرفت که در صورت رشد و پیشرفت قطار انقلاب اسلامی شاهد عجز و ناتوانی دشمنان امروز ایران اسلامی خواهیم بود.

لیبرال دموکراسی بهانه دنیای غرب برای تجاوز به کشور‌های مختلف

رهبر معظم انقلاب اسلامی سپس به سلطه دنیای غرب بر کشور‌های مختلف آن هم با منطق لیبرال‌دموکراسی اشاره کردند و این مسئله بسیار مهم را متذکر شدند که تاریخ به خوبی نشان می‌دهد که نظام سلطه و دنیای غرب حداقل در سه قرن اخیر به بهانه بسط و گسترش آزادی و مردم سالاری در کشور‌هایی که به زعم خود فاقد آن هستند به کشور‌های فراوانی حمله کرده و منابع آن‌ها را غارت کردند.

امام خامنه‌ای به شگرد غربی‌ها که به اسم آزادی و دموکراسی، علیه آزادی و مردم سالاری در کشور‌های مختلف دنیا اقدام می‌کنند نیز اشاره کردند و افغانستان را نمونه واضح و روشن این موضوع نام بردند که به بهانه مردمی نبودن حکومت آنجا به این کشور حمله نظامی کردند، اما در کمال تعجب و حیرت دیدیم که در نهایت همان طالبانی که ۲۰ سال قبل علیه آن‌ها اقدام نظامی کرده بودند، با خورج مفتضحانه آمریکایی‌ها مجددا روی کار آمدند.

حق انتخاب مردم و روی کار آمدن دولت‌های مختلف در کشور

در پایان باید گفت بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی متاسفانه می‌بینیم که امروز عده‌ای در داخل کشور بر اساس تبلیغات کشور‌های غربی سخن از نبود آزادی و مردم سالاری می‌زنند. این در حالی است که می‌توان گفت بر زبان راندن همین سخنان نیز خود نشان از آزادی بیان در کشور دارد. ضمن اینکه در طول تمامی سال‌هایی که شاهد به روی کار آمدن دولت‌های مختلفی در کشور در راس امور بودیم که این موضوع هم خود نشان از این دارد که مردم دارای حق انتخاب هستند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها