جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

غفلت از دشمن سبب ضربه خوردن در همه عرصه‌ها می‌شود

حجت‎‌الاسلام «محمدی‌شاهرودی» با تأکید بر اینکه اگر به وجود دشمن باور نداشته باشیم در فتنه‌ها راه را گم می‌کنیم پس نباید غافل باشیم، گفت: نباید از دشمن غفلت کنیم زیرا غافل شدن از دشمن سبب ضربه خوردن در همه عرصه‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 08November 2022

غافل شدن از دشمن سبب ضربه خوردن در همه عرصه‌ها می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمود محمدی‌شاهرودی» جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز (سه‌شنبه) در اجلاس مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمن، دشمنی می‌کند و دست از دشمنی هم برنخواهد داشت لذا اولین وظیفه و رسالت آحاد ملت بزرگ ایران، بسیجیان و جوانان جامعه در شرایط حساس کنونی باور به‌ وجود دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه اگر به وجود دشمن باور نداشته باشیم در فتنه‌ها راه را گم می‌کنیم پس نباید غافل باشیم، بیان داشت: نباید از دشمن غفلت کنیم زیرا غافل شدن از دشمن سبب ضربه خوردن در همه عرصه‌ها می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبر، استقامت و پایداری را از دیگر رسالت‌ها ذکر کرد و افزود: آنچه ما را به قله‌های رفیع می‌رساند صبر و استقامت است و دشمن نیز به دنبال گرفتن این مؤلفه‌ها از ملت ایران، بسیجیان و جوانان است.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی بصیرت را از دیگر رسالت‌ها در این شرایط سخت بیان و مطرح کرد: عده‌ای در جمهوری اسلامی اشتباه کردند و به برکت خون شهدا، امنیت و حمایت بی‌بدیل نظام اسلامی به شهرت رسیدند اما وقتی فهمیدند اشتباه کردند چرا از مسیر غلط بر نمی‌گردند.

وی همچنین به حضور پرشور مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره و تأکید کرد: حقیقت جمهوری اسلامی ایران همین کسانی هستند که در روز ۱۳ آبان ماه در جای جای کشور حضور پیدا کردند و متأسفانه رسانه‌های بیگانه تجمعات اندک را منتشر کردند که ناتوان هستند عظمت حضور مردم ایران را به تصویر بکشند یا از این حضور ترس دارند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: برخی از مسئولان‌ در مقطعی در جمهوری اسلامی کاری کردند که به اعتماد مردم ضربه خورد و در این زمینه صدا و سیما نقش اساسی و بی‌بدیل در ترویج اعتماد عمومی دارد.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی با تأکید بر اینکه باید مرز خودی و غیر خودی یعنی دشمن را درست تشخیص دهیم، بیان داشت: کسی که به حرم شهدای ما سنگ می‌زند و مظلومانه یک بسیجی را به جرم بسیجی بودن به شهادت می‌رساند، دشمن نظام و انقلاب بوده و غیرخودی است که بعد هم احساس پشیمانی از این رفتار خود ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما دلسوز ما نیستند و نقشه‌های پنهانی دشمنان بسیار بزرگتر است، تأکید کرد: در این زمینه وظیفه همگان تدبیر، تبیین، روایت و روشنگری است که در این خصوص تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ضرورت دارد و باید در دستور کار همه ما قرار گیرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را به برکت پیروری از ولایت فقیه و معارف ناب اسلامی دانست و گفت: مردم و بسیجیان باید باور به نصرت الهی و کمک خدا به این نظام را داشته باشند زیرا همه تلاش دشمنان این است که با حربه شایعه‌سازی و دروغ مردم را از نظام ناامید کنند.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی با تأکید بر اینکه باید همه ما در عمل به ولایت فقیه و بیعتمان، وفادار باشیم، اضافه کرد: وظیفه اصلی ماست که جهاد تبیین کنیم و در این راستا تبیین اقتدار نظام جمهوری اسلامی یک رسالت مهم برای خواص جامعه است.

وی مطرح کرد: امروز دشمن بیش از گذشته احساس خطر می‌کند و از این نظام می‌ترسد لذا آنچه امروز دشمنان ما این فتنه جدید را رقم زدند علت اصلی در این است که یک دولت با تفکر بسیجی و انقلابی روی کار آمده و موانع پیشرفت را به برکت نخبگان کشور یکی پس از دیگری کنار می‌زند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که در کوران حوادث و در تلاطم امواج سهمگین فتنه‌ها، ۴۳ سال است مسیر خود را به‌درستی شناخته و به برکت حضور با بصیرت مردم در صحنه‌ها و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مقاطع سخت به راه خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی افزود: این اتفاقات جبهه حق و باطل را جداسازی می‌کند و بعد از این اقدام نیازمند خالص‌سازی هستیم تا شاهد طلوع خورشید عظمای ولایت باشیم و این نظام به نظام جهانی امام عصر (عج) متصل شود لذا این امتحانات و اتفاقات برای نظام اسلامی باعث تقویت آن می‌شود.

وی گفت: اگر در جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و افتخاراتی داشتیم به برکت اطاعت از امام جامعه اسلامی و معارف ناب اسلامی است اما اگر در بخش‌هایی کامیاب نبودیم و ضعف و شکست داشتیم به خاطر عمل نکردن به اسلام و عدم اطاعت از دستورات امام جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار