شهادت سرباز وظیفه ارتش در نوار مرزی تایباد

«احمد لطفی» از کارکنان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مرزی در تایباد به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۵۵۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ - 22October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اعلام این خبر، ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: دلاورمردان ارتش عصر جمعه ۲۹ مهر، با انجام گشت و کمین در منطقه تپه سنجدی در نوار مرزی تایباد مانع از ورود متجاوزان مرزی و اتباع غیرمجاز به کشور شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این کمین ۱۰ نفر از  متجاوزان دستگیر شدند، افزود: در هنگام انتقال این افراد، گروهی از اشرار و قاچاقچیان به روی نیروهای ارتش آتش گشودند که منجر به شهادت یکی از سربازان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

این فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق تصریح کرد: در این درگیری یکی از اشرار به هلاکت رسید و بقیه به آن سوی مرز متواری شدند و افراد دستگیر شده نیز به پشت مرز منتقل شدند.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور با اشاره به اینکه امنیت پایدار و آرامش کامل در همه نقاط مرزی برقرار است، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مرزبانان دلاور، هوشیارتر و توانمندتر از هميشه برای تأمین امنیت نظام مقدس اسلامی، تا پای جان ایستاده است و اجازه نخواهد داد هیچ متجاوزی گوشه چشمی به یک وجب از خاک میهن اسلامی داشته باشد.

«احمد لطفی» جمعی تیپ ۳۷۷ شهید پرویز حِبرانی مستقر در مرز دوغارون فرزند دین محمد سال ۱۳۸۰ در شهرستان زابل متولد شد وی سرانجام عصر جمعه ۲۹ مهر در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار