گروه‌های فلسطینی وعده پاسخ ترور «تامر الکیلانی» را دادند

گروه‌های مقاومت فلسطین روش ترور «تامر الکیلانی» از فرماندگان گروه «عرین الاسود» را نشان دهنده عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت دانسته و تاکید کردند که اینگونه جنایت ها، مقاومت در سراسر نقاط کرانه باختری و قدس اشغالی را نه تنها متوقف نمی‌کند بلکه آن را قویتر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 23October 2022

گروه‌های فلسطینی وعده پاسخ ترور «تامر الکیلانی» را دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس ضمن امروز یکشنبه ضمن تسلیت شهادت تامر الکیلانی اظهار داشت: این اقدام جنایتی جدید است که به زنجیره جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین افزوده می‌شود.

قاسم افزود: روش ترور الکیلانی نشان دهنده عجز و ناتوانی اشغالگران در مقابله با مقاومت و مشخصا گروه عرین الاسود در شهر نابلس است.

تامر الکیلانی هنگام عبور از کنار یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده در کرانه باختری به شهادت رسید.

سخنگوی جنبش حماس همچنین افزود: این بمب گذاری نشان دهنده چهره تروریستی اشغالگران است.

وی خاطرنشان کرد: این جنایت ها، مقاومت نابلس و تمام نقاط کرانه باختری و قدس اشغالی را متوقف نمی‌کند بلکه آن را قوی‌تر خواهد کرد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد که این ترور عزم و اراده مبارزان شجاع را کم نخواهد کرد بلکه بر شدت مقابله با اشغالگر خواهد افزود.

این جنبش خاطرنشان کرد که قتل مبارزان مقاومت بدون مجازات نخواهد ماند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز تاکید کرد که عملیات ترور موفق به توقف قیام نخواهد شد و این امر منجر به افزایش مقاومت در برابر اشغالگران در تمام جبهه‌ها خواهد شد.

این جبهه خاطرنشان کرد که الکیلانی یکی از سردمداران مبارزه با رژیم اشغالگر در نابلس و شیری از شیران آن بیشه بود.

همچنین جنبش آزادگان فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که مسئولیت کامل این جنایت با رژیم اشغالگر صهیونیستی است و مقاومت کرانه باختری به ویژه گروه عرین الاسود انتقام خون این شهید را خواهد گرفت.

جنبش مجاهدین نیز به نوبه خود تاکید کرد که این اقدام جنایتکارانه از عزم مقاومت نمی‌کاهد بلکه صلابت مبارزان مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.

این جنبش همچنین خاطرنشان کرد که خون این شهید هدر نخواهد رفت.

کمیته‌های مقاومت نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد که خون شهدا راه ملت و مبارزان به سمت آزادی قدس و مسجدالاقصی را روشن می‌کند و مقاومت گزینه‌ای جز مقابله با رژیم اشغالگر ندارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها