بررسی اجرای عملیات‌های ترور در کرانه باختری در محافل امنیتی صهیونیستی

برخی منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که محافل امنیتی این رژیم طی چند هفته اخیر اجرای عملیات‌های ترور در کرانه باختری را بررسی کردند.
کد خبر: ۵۵۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 25October 2022

بررسی اجرای عملیات‌های ترور در کرانه باختری در محافل امنیتی صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که محافل امنیتی این رژیم طی چند هفته اخیر امکان اجرای عملیات‌های ترور در کرانه باختری را به مانند آنچه در غزه اتفاق افتاد، بررسی کردند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با اعلام این خبر نوشت که به گفته مسئولان حقوقی، اجرای عملیات‌های ترور در کرانه باختری بر عکس آنچه در نوار غزه رخ داد، دشوار است و ترور «تامر الکیلانی» از فرماندهان گروه مقاومتی «عرین الأسود» در کرانه باختری نیز امری غیر عادی بوده چرا که اجرای چنین عملیاتی به موافقت رهبران سیاسی نیاز دارد.

برخی منابع امنیتی نیز اخیرا از اجرای عملیات‌های ترور فعالان فلسطینی در کرانه باختری ابراز نگرانی کردند چرا که این عملیات‌ها ممکن است به افزایش قدرت مقاومت در کرانه باختری منجر شود.

هاآرتص همچنین نوشت که انتشار این خبر با ادعا‌های معارضان که اخیرا مدعی شده بودند اسرائیل باید از پهپاد‌ها در اجرای ترور‌ها استفاده کند، تناقض دارد.

پیشتر برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز گفته بودند که ارتش این رژیم در اندیشه استفاده از پهپاد‌ها برای اجرای ترور در کرانه باختری است.

یه گزارش شبکه المنار، با این حال روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» نوشت که ترور تامر الکیلانی نشان داد که اسرائیل سیاست‌های خود را تغییر داده و برای قتل مبارزان و نه فقط بازداشت آن‌ها تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار