معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):

ایران با «ستاره خلیج فارس» به صادرکننده بنزین تبدیل شد/ سپاه طی ۱۰ ماه به ۲۶ شهر آبرسانی کرد

سردار حاجی‌زمانی گفت: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ساخت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران توانست کشور را از واردکننده بنزین به صادرکننده این کالای استراتژیک تبدیل کند.
کد خبر: ۵۵۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 23October 2022

ایران با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادر کننده بنزین تبدیل شد/ سپاه طی ۱۰ ماه به ۲۶ شهر آبرسانی کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «اسدالله حاجی‌زمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع تعدادی از رزمندگان و خانواده شهدای این قرارگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خون شهیدان مایه برکت و پیشبرد پروژه‌های قرارگاه و موفقیت این مجموعه در مأموریت‌های پیچیده در سطح کشور شده است.

سردار حاجی‌زمانی همچنین به عملکرد جهادگونه قرارگاه در رفع تحریم‌های دشمنان انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گرچه در سال‌های ابتدای تشکیل از تجهیزات و امکانات محدودی برخوردار بود، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه‌روزی کارکنان توانست به چنان توانمندی و تخصصی دست یابد که امروز می‌تواند ابرپروژه‌های کشور را با توان داخلی اجرا کند.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی مانند طرح آبرسانی غدیر در عرض ۱۰ ماه به ۲۶ شهر و صد‌ها روستا و یا پروژه آبرسانی همدان نمونه‌ای از تلاش جهادگونه این مجموعه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه کرد: پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ساخت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تولید روزانه نزدیک به ۴۵ میلیون لیتر بنزین از جمله پروژه‌هایی بود که توانست کشور را از واردکننده بنزین به صادرکننده این کالای استراتژیک تبدیل کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها