معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

بیش از ۴۱۷ هزار کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند

آسوده از افزایش ۳۵ درصدی کمک‌های حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۲ - 24October 2022

بیش از ۴۱۷ هزار کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند«حبیب‌الله آسوده» معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار داشت: در شش ماهه ابتدای سال مبلغ ۱۱ هزار میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب ایتام واریز شده است.

آسوده ادامه داد: میزان کمک‌های غیرنقدی هزار و ۹۴۴ میلیارد ریال بوده است؛ کمک مستقیم خیرین و حامیان ۸۰۷ میلیارد ریال و کمک‌های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال بوده که در مجموع در این مدت ۱۵ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این بخش جمع‌آوری شده است.

ویمعاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه اهدافمان در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۰۹ درصد محقق شده است، تصریح کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده برای اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افرادی که به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کرده‌اند، گفت: مجموع حامیان این طرح یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۹۴ نفر است که از این تعداد ۱۹۲ هزار و ۳۵۴ حامی ثبت‌نام شده‌اند و ۱۳۳ هزار و ۵۲۲ حامی جذب شده است که نسبت حامیان جذب شده به حامیان ثبت‌نام شده ۶۹ درصد است.

آسوده تصریح کرد: ۴۱۷ هزار و ۶۷۳ کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت پوشش هستند که شامل ۱۴۴ هزار و ۴۳۴ کودک یتیم و ۲۷۳ هزار و ۲۳۹ کودک محسنین هستند. متوسط سرانه دریافتی برای هر یتیم ۸۱۳ هزار تومان و متوسط سرانه دریافتی محسنین ۴۱۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به راه‌های مشارکت خیرین خاطرنشان کرد: خیرین و حامیانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، می‌توانند از طریق سایت اکرام Ekram. emdad. ir و یا از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها