معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز:

دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده است

«ولی‌پوری» با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن امنیت کشور، شمشیر را از رو بسته است؛ گفت: باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشیم.
کد خبر: ۵۵۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 24October 2022

دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده است

«مرتضی ولی‌پوری» معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز اظهار داشت: دشمنان قصد سوء استفاده از هیجان و احساسات دانش آموزان و دانشجویان را دارند و در این رابطه خانواده‌ها می‌توانند با روشنگری نقش برجسته‌ای در خنثی سازی فتنه دشمنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اهمیت موضوع امنیت و آرامش کشور از طریق خانواده برای دانش‌آموزان و دانشجویان بازگو شود، افزود: در هر جامعه‌ای مردم سه مطالبه اصلی از حاکمیت دارند که شامل امنیت، عدالت و رفاه اقتصادی است که در راس آن‌ها امنیت قرار دارد چرا که اگر امنیت برقرار نباشد یا مختل شود دو رکن دیگر هم محقق نخواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز با اشاره به امنیت کشور ادامه داد: دشمن به دنبال به چالش کشیدن امنیت و آرامش کشور است و مردم باید قدردان این امنیت باشند.

وی با اشاره به نقش حساس جامعه فرهنگیان کشور در کنار خانواده‌های ایرانی در روشنگری درباره آشوب‌های اخیر تصریح کرد: باید با بصیرت افزایی، امید آفرینی و تقویت روحیه نشاط از امنیت کشور مراقبت کنیم و در این راه فرهنگیان و خانواده‌ها نقش موثری دارند.

ولی‌پوری با اشاره به هجمه رسانه‌های بیگانه افزود: تبلیغات سوء دشمن با هدف ایجاد اختلال در امنیت ایران سازماندهی شده و از طریق رسانه‌های غرب صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز با اشاره به مدیریت صحیح انتظامی و امنیتی استان البرز در برابر اغتشاشات بیان داشت: 150 نفر از افرادی که فریب تبلیغات سوء دشمن را خورده‌اند در استان البرز بازداشت شده‌اند.

این مسئول همفکری، همدلی و برخورداری از بصیرت برای مقابله با دشمنان را بسیارمهم دانست و افزود: دشمنان از هر نیرنگ و فریبی برای آسیب زدن به ایران اسلامی بهره می‌گیرند و این موضوع را معلمان و اولیا باید به دانش‌آموزان و دانشجویان یادآوری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز به نقش حساس نهادهای تربیتی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: نقش نهادهای تربیتی و آموزشی در کاهش مشکلات و بزه‌های اجتماعی، تربیتی و چگونگی مدیریت رفتارهای هیجانی بسیار مهم است و در این رابطه مدارس باید در جهت تقویت مبانی دینی و انقلابی در بین دانش‌آموزان گام‌های موثری بردارند که در این زمینه ارتباط بین خانه و مدرسه می‌تواند در تحقق جامعه با بصیرت و سالم نقش ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار