ما مقاوم هستیم/ مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه آذربایجان‌ غربی خبر داد؛

آغاز مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزی در استان آذربایجان غربی

«ابراهیمی» گفت: مرحله دوم اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی آغاز شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 24October 2022

آغاز مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزی در استان آذربایجان غربی

«عزت الله ابراهیمی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان امسال در شهرستان ارومیه از یکم آبان با اعزام دانش آموزان این شهرستان به یادمان شهدای گردان جندالله ارومیه آغاز شد.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از اقدامات مناسب فرهنگی برای آشنایی نسل جوان با مقوله ایثار و شهادت دانست و افزود: در روز نخست برگزاری این اردوی معنوی شب گذشته جمعی از دانش آموزان دختر مدارس ارومیه با حضور در پادگان حیدرلوی شهید باکری ارومیه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به مقام شامخ شهیدان این یادمان ادای احترام کردند.

ابراهیمی در خصوص پیرامون برگزاری اردوهای راهیان نور استان آذربایجان غربی افزود: این برنامه فرهنگی تا آذر‌ سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های محوری این اردوی معنوی در شهرستان ارومیه اجرای نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت است که در پادگان حیدرلوی شهید باکری برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی متذکر شد: باتوجه به استقبال دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان از اردوی راهیان نور، پذیرای این عزیزان نیز در یادمان‌های شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار