مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

شرایط بازدید ۳۶۰ هزار دانش آموز از موزه دفاع مقدس همدان فراهم شده است

«نقوی» گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است تا ۳۶۰ هزار دانش آموز به همراه خانواده امسال از این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید کنند.
کد خبر: ۵۵۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 24October 2022

زمینه بازید ۳۶۰ هزار دانش آموز از موزه دفاع مقدس همدان فراهم شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (دوشنبه) در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان، اظهار داشت: سعی ما بر این است که در هر مدرسه یک یادواره شهید و دیدار از خانواده شهید داشته باشیم تا پروژه ۱۰۰۰ یادواره شهید در استان تحقق یابد.

وی افزود: تا امروز چندین یادواره از ابتدای مهرماه در مدارس برگزار شده است و در پی آن هستیم که از لحاظ کمّی و کیفی تعداد یادواره‌های بیشتری در مدارس اجرا شود.

نقوی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما استفاده از فرصت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است که تمهیداتی اندیشیده شده است تا ۳۶۰ هزار دانش آموز به همراه خانواده امسال از این مرکز فرهنگی بازدید کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: یکی از بهترین اردوهای معرفتی، اردوی راهیان نور استدکه هرچه سریع‌تر باید اقدامات لازم برای حضور دانش آموزان در این فضای معنوی فراهم شود.

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار «مصطفی رستمی» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین همدان بیان داشت: بعد از فروکش کردن بیماری منحوس کرونا، الآن بهترین فرصت برای برگزاری اردوی راهیان نور به صورت حضوری است تا دانش آموزان بتوانند به نحو احسن از این اردوی با فضیلت بهره ببرند.

وی متذکر شد: یکی از اولویت‌های جهاد تبیین، خانواده دانش آموزان هستند که جلسات انجمن اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای تحقق این امر است.

در این جلسه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی و اردوی راهیان نور بازبینی و برای اجرا به مسئولین مربوطه سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار