رئیس عقیدتی سیاسی نداجا تأکید کرد؛

لزوم تبیین دستاورد‌های نیروی دریایی برای جامعه

حجت‌الاسلام «صنعت‌پور امیری» گفت: نیروی دریایی کار‌های کلیدی دارد و دستاورد‌های این نیرو باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 25October 2022

لزوم تبیین دستاورد‌های نیروی دریایی برای جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس عقیدتی سیاسی نداجا امروز در اولین همایش ملی «جهاد تبیین» در شهرستان نوشهر با اظهار اینکه برپایی همایش جهاد تبیین در نیروی دریایی نوعی افتخار و ارزش محسوب می‌شود، اظهار داشت: نیروی دریایی کار‌های کلیدی دارد و دستاورد‌های این نیرو باید برای مردم تبیین شود.

وی با عنوان اینکه برخی کشور‌های اطراف و کسانی که از انتخابات و دموکراسی سر در نمی‌آوردند، این گاو‌های شیرده با پول‌های کثیف، جریان سازی و روایت دروغ سعی دارند علیه ما هجمه کنند، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر تبیین حقایق صورت نگیرد، تحریف صورت می‌گیرد.

این مسئول بی‌اطلاعی از تاریخ قبل از انقلاب و ندانستن تاریخ گذشته کشور و ایران را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و گفت: ندانستن تاریخ سبب می‌شود تا گرفتار تحریف شویم.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری تصریح کرد: امروز موشک‌های ما بازدارندگی ایجاد کرد و اقتدارآفرین شد و امروز جمهوری اسلامی شهر و شهر‌های موشکی دارد و قدر این اقتدار را بدانیم و جمهوری اسلامی ادبیات آزادی را آموخت.

در این همایش دو روزه که شخصیت‌های ملی و لشکری حضور دارند، ۳۰۱ مقاله ارسال شد که ۲۰ مقاله به صورت شفاهی و ۲۶ مقاله پوستری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها