مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس:

امروز در جبهه جنگ اقتصادی فرهنگی امنیتی با دشمن هستیم

«بیانی» گفت: امروز همه ما در جبهه جنگ اقتصادی فرهنگی رسانه‌ای امنیتی با دشمن هستیم و دشمن از هیچ اقدامی علیه ما دریغ نمی‌کند.
کد خبر: ۵۵۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 25October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز  سوم آبان در سفر خود به سپیدان با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان سپیدان که به ریاست «محمدرضایی» فرماندار این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز همه ما در جبهه جنگ اقتصادی فرهنگی رسانه‌ای امنیتی با دشمن هستیم و دشمن از هیچ اقدامی علیه ما دریغ نمی‌کند.

وی در این جلسه ابتدا با اذعان به اینکه همه مسئولین مدیون و وامدار خون شهدا هستند افزود: اساس حضور مسوولین در نظام اسلامی ما و شان مسئولین در خدمت‌گزاری است.

بیانی تشریح کرد: اگر این رسالت خدمتگزاری به مردمی که سرمایه های اجتماعی نظام هستند به خوبی صورت بگیرد سطح رضایت مردم بالا خواهد رفت و  و این رضایت موجب تقویت نظام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به جنگ اقتصادی، فرهنگی و امنیتی که امروز توسط دشمن در کشور علیه ما به راه افتاده افزود: به حمدالله در حوزه نظامی دفاعی ما به توانمندهای نظامی لازم رسیده ایم و با اطمینان می‌گوییم که دشمن جرات و توان درگیری نظامی با کشور ما را ندارد چون به قله رسیده‌ایم اما در دیگر حوزه‌ها دشمن در حال فتنه‌انگیزی است.

بیانی گفت: اگر در دیگر حوزه‌ها هم به قله برسیم و در حوزه‌های مختلف اقتصادی و امنیتی نیز به بازدارندگی برسیم تاثیر تحریمها تمام و توطئه دشمن خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار