در کتاب «آبادان لین ۱» آمده است؛

روایتی از استفاده ابزاری منافقین و گروه‌های چپ از زنان

گروه‎های چپ و منافقین پیشرفت ظاهری‌شان مدیون دختران زیبارو بود که روزنامه‌ها را برای فروش به دستشان می‌دادند. آن‌ها مأموریت داشتند که جوان‌های مذهبی را به‌سمت خودشان و بعد به‌طرف سازمان جذب کنند.
کد خبر: ۵۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷ - 29October 2022

روایتی از استفاده ابزاری منافقین و گروه‌های چپ از زنانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرحوم «سید ناصر حجازی» از رزمندگان آبادانی در بخشی از کتاب «آبادان لین ۱» به نگاه ابزاری گروه‌های چپ و منافقین از زنان اشاره کرده که در ادامه می‌خوانید.

یکی از نکات قابل توجه این بود که هم چپی‌ها و هم منافقین (هواداران سازمان مجاهدین) مخصوصاً توده‌ای‌ها (هواداران حزب توده) برای کار‌های تبلیغاتی و مثلاً فروش نشریات سازمانی خود، از دختران زیبا استفاده می‌کردند. این‌طور بود که خیلی‌ها را جذب خودشان می‌کردند. خیلی‌ها در اصل برای روزنامه‌خریدن نمی‌رفتند؛ بلکه می‌رفتند تا چند کلامی با این دختر‌های زیبا حرف بزنند. اگر هم احیاناً یکی از بچه‌های مذهبی به یکی از این دختر‌ها گیر می‌داد و مثلاً می‌خواست از کار او جلوگیری کند، آن‌ها از خدایشان بود تا کار به جنجال و دعوا و جیغ و فریاد بکشد و این‌طور جلوی مردم مظلوم‌نمایی می‌کردند و همین‌طور هواداران بیشتری جذب آن‌ها می‌شد.

یادم می‌آید یکی از دوستان ما به اسم مازندرانی که بعد‌ها شهید شد، ایشان معاون آقای کروبی بود. شهید مازندرانی خیلی آدم انقلابی بود و برادرش هم از افسران نیروی هوایی بود. این آقا در شهر تهران می‌رفت روبه‌روی دانشگاه تهران یا در میدان هفت‌تیر که جایگاه اصلی این گروه‌ها بود، بساط این دختر‌های نشریه‌فروش را به هم می‌زد. یک روز هم در همین میدان هفت‌تیر چپی‌ها و منافقین با تیغ موکت‌بری به مرحوم مازندرانی حمله کرده و تکه‌تکه‌اش کردند. این گروه‌ها پیشرفت ظاهری‌شان مدیون همین دختران زیبارو بود که روزنامه‌ها را برای فروش به دستشان می‌دادند. آن‌ها مأموریت داشتند که جوان‌های مذهبی را به‌سمت خودشان و بعد به‌طرف سازمان جذب کنند. خلاصه این گروه‌های چپ خیلی اسباب زحمت می‌شدند و مدام کارشکنی و سنگ‌اندازی و ایجاد اختلاف می‌کردند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار