مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

راهبرد آمریکا مهار قدرت فزاینده ایران در عرصه جهانی است

حجت‌الاسلام «حکمتی‌ نیک» گفت: امروز راهبرد آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، مهار قدرت فزاینده آن در عرصه جهانی است.
کد خبر: ۵۵۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 25October 2022

راهبرد آمریکا مهار قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌ نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع راویان دفاع مقدس این استان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت جهاد تبیین، اظهار داشت: دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، حقایق دین اسلام، موضوع ولایت و رهبری و موضوع شهادت هر کدام می‌تواند عرصه جهاد تبیین باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: زوایای مختلف دفاع مقدس می‌تواند از دیگر عرصه‌های جهاد تبیین باشد که در این زمینه پیشکسوتان دفاع مقدس می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و به تبیین آموزه‌های دفاع مقدس برای نسل جدید بپردازند.

حکمتی‌ نیک گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، عرصه مهمی است که راویان به عهده دارند چه راویانی که به صورت ملموس دوران دفاع مقدس را درک کرده‌اند و چه کسانی که در دوره‌های آموزشی روایتگری شرکت کرده و در این حوزه اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از زوایای دوران دفاع مقدس هنوز پنهان است که باید در این زمینه روشنگری صورت گیرد، ابراز کرد: لازم است نگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با دفاع مقدس تحلیل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چرایی شروع جنگ از دیگر موضوعاتی است که در بحث تبیین دفاع مقدس مهم است و باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که دشمنی آمریکا با ما دیرینه و عمیق است، اختلاف آمریکا با نظام سیاسی ایران یک اختلاف ماهوی و راهبردی است و به همین خاطر وجود یک نظام سیاسی جدید به نام نظام اسلامی را در عرصه جهانی برنمی‌تابد.

حکمتی‌نیک با تأکید بر اینکه عداوت و دشمنی آمریکا با ما و نظام سیاسی ما عمیق است، گفت: آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون سه راهبرد را اجرا کرده‌اند که اولین راهبردشان این بود که نهایت تلاش صورت گرفت تا انقلاب پیروز نشود و حکومت پهلوی سقوط نکند، از سال ۱۳۵۷ نیز در قبال ما تغییر راهبرد دادند و وقتی انقلاب پیروز شد براندازی نظام را در دستورکار قرار دادند و امروز نیز راهبرد آمریکا علیه ما مهار قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی بود گفت: امروز راویان و فرماندهان دفاع مقدس باید عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس را برای نسل‌های جدید و کسانی که جنگ را ندیده‌اند تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار