رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور:

«جهاد تبیین» راهکار علمی مقابله با تحریف‌ها است

«خسرویان» با بیان اینکه نبرد اصلی با دشمن جنگ تحریف‌ها است، گفت: جهاد تبیین راهکار علمی مقابله با تحریف‌ها است.
کد خبر: ۵۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 26October 2022

«جهاد تبیین» راهکار علمی مقابله با تحریف‌ها استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عرفان خسرویان» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور امروز در دومین همایش ملی جهاد تبیین آجا با رویکرد دفاعی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه جهاد تبیین جنگ واقعی در اراده‌ها و اندیشه‌ها است، اظهار داشت: به تعبیر منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، جهان اسلامی به جهان سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شود و عناصر قدرت در آن تأثیر دارد.

وی با اظهار اینکه ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته بدون الگوپذیری از الگو‌های رایج، حرکت‌هایی را برای قدرتمندکردن خود آغاز کرده است، افزود: امروز در حوزه میدان فیزیکی در دریا و هوا و زمین بسیار قدرتمند شدیم و در حوزه هوا و دریایی برای نیرو‌های آمریکایی تهدید محسوب می‌شویم.

خسرویان با عنوان اینکه آمریکایی‌ها در عرصه پنجه اندازی با ایران در حوزه‌های نبرد فیزیکی، سناریویی برای مبارزه فیزیکی با ایران ندارند، بیان کرد: نبرد اصلی با دشمن جنگ تحریف‌ها است و جهاد تبیین راهکار علمی مقابله با تحریف‌ها است و باید جامعه را از مونولوگ به سمت گفتگو و دیالوگ ببریم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور متذکر شد: باید از طریق گفتگو با جوانان، سناریوسازی دشمنان را خنثی کنیم.

وی شمار دانشجویان فنی و حرفه‌ای کشور را ۱۸۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: آماده گسترش همکاری‌های دریایی هستیم تا نقشه راه پیشرفت دریایی کشور را ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار