فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دشمن در میدان مقابله با انقلاب اسلامی کاملا باخته است

سردار کریمی گفت:دشمن در میدان مقابله با انقلاب اسلامی کاملا باخته است و در همین مقطع عمر دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اقدامات امیدبخش و دستاوردهای قابل توجهی کسب شده و دشمن از واقعیت‌ها و روند پیشرفت کشور به شدت عصبانی است.
کد خبر: ۵۵۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 25October 2022
دشمن در میدان مقابله با انقلاب اسلامی کاملا باخته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای اداری استان در استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک مقطع ۴۰ ساله پر از حادثه و جهاد را پشت سر گذاشت و نسل‌های انقلابی توانستند یکی از پس از دیگری از پس از این جهادها برآیند و در ۴۰ ساله اول قطعا اشکالاتی در کار داشته‌ایم و این مشکلات و اشکالات طبیعی نیز هست، در این دوره باید قدرت ماندگاری پیدا می‌کردیم. 
 
وی افزود: هر حکومتی برای ماندگاری اطلاعاتی نیاز دارد و لازم بود اطلاعاتی در کشور ما شکل بگیرد که در برابر تهدیدات داخلی و خارجی ایستادگی کند، امروزه می توانیم لیست بلندی از بازسازی ها در کشور ارائه دهیم. 
 
وی اضافه کرد: ما در جهاد فرهنگی درحال مبارزه با دشمنان  هستیم و دشمنان می کوشند  با هر وسیله ای ایران اسلامی را نشانه بگیرند، اکنون ما در  جهاد اقتصادی نیز قرار داریم و رشد و پیشرفت های زیادی در مقایسه با قبل از انقلاب به دست آورده ایم که آن را به رخ جهان کشیده ایم و در بسیاری از حوزه ها خودکفا شده ایم.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در ۴۰ ساله دوم به دنبال این هستیم که حکمرانی جدید مبتنی بر اعتقاد دینی و خدا را دنبال کنیم که البته این در حال شکل گیری است، امروزه قدرت آمریکا روند نزولی را طی می کند و این گفته خود آمریکا است که در سند ۲۰۲۵ خود این مهم را اعتراف کرده که اگر تا ۲۰۲۵ نتواند کدخدای جهان شود رو به نزول و شکست می رود. 
 
وی ادامه داد: از حکمرانی جدید جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل و .. احساس خطر می کنند لذا باید با تمام توان باید وارد میدان شد، دشمنان ترفندهای نظامی را امتحان کردند و نتیجه عکس گرفتند لذا تغییر رویکرد دادند؛ سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی زنگ خطر فتنه جهانی را به صدا در آوردند که دشمن جنگ ترکیبی را با مولفه های مختلف آغاز کرده است. 
 
سردار کریمی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد در سطح استراتژیک خود باقی بماند به مانند تمام قدرت های گذشته حذف خواهد شد،گفت: لذا برای اینکه ایران دچار اضمحلال نشود باید از سطح استراتژیک خود عبور کند. 
 
وی افزود: جنگ ترکیبی ۲ ضلع اساسی دارد که انواع تحریم های ظالمانه یکی از اضلاع این جنگ است و دشمن با تمام توان بر این مهم مانور می دهد، در کنار این مهم جنگ شناختی قرار دارد که عملیات رسانه ای و عملیات روانی در این جنگ قرار دارد، دشمن اکنون با ابزار رسانه می کوشد جای واقعیت و حقیقت را جا به جا می کنند. 
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: عملیات روانی دشمن نباید ما را به اشتباه اندازد و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند آمریکا و اسرائیل با همه توان وارد میدان شدند بنابراین باید بصیرت داشت و نسبت به توطئه های دشمنان شناخت و بصیرت داشت باشیم.
 
وی با اشاره به تهدیدات  فضای مجازی ولنگار بیان کرد: فضای مجازی رزمگاه، قتلگاه دشمنان شده و دشمن از این فضا که به ظاهر پیشرفت است برای اهداف خود استفاده می کند و اکنون دشمنان با تولید محتوا در بستر فضای مجازی در تلاشند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
 
سردار کریمی افزود: فتنه ها برای امتحان انسان ها هستند و آنچیزی که مهم است روسفید بیرون آمدن از فتنه است و در سوره مبارکه اسراء به ویژگی های فتنه و راه بیرون آمدن از فتنه ها به خوبی اشاره شده است.
 
وی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن ویژگی مهمی که دارد تمام توان و ظرفیت های دشمنان در کنار یکدیگر قرار گرفته و به همین جهت اثرگذار هستند و از این قرار است مسئله ای به نام حجاب که همه روی آن حساس هستند را مطرح می کنند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: پیچیدگی و ابهام از دیگر ویژگی های جنگ ترکیبی دشمن است و به همین جهت جایگاه حقایق و واقعیت ها را جابه جا می کند و به طور مثال واقعیت رژیم پهلوی را با دروغ سازی وارونه نشان می دهد و دشمن ذهن جوانان را نسبت به اتفاقات انقلاب اسلامی تخریب می کند.
 
وی با اشاره به ابعاد جنگ شناختی دشمن بیان کرد: ترویج یاس و نا امیدی ، نادیده گرفتن ضعف ها و شکست های سنگین خود، غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کاهش غیرت دینی، ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای، القای ناکارآمدی مسئولین و انقلاب و راه انداختن عملیات روانی علیه ملت از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ نرم است و قطعا دشمن با تحقق جهاد تبیین زمین گیر خواهد شد.
 
سردار کریمی افزود: دشمن از طریق چالش هایی که در برخی از حوزه ها وجود دارد دنبال بحران سازی است و به دنبال این است که نا امیدی را پمپاژ کند و به خوبی می داند جامعه ای که نا امید است نمی تواند به سمت پیشرفت حرکت کند و نمی تواند در مقابل دشمن از خود دفاع کند.
 
وی با تأکید بر اینکه دشمن در همه راهبردهای علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده،گفت:همچنین در منطقه نیز با شکست جدی مواجه شده و امروز اسرائیلی که به دنبال نیل تا فرات بود در خود محصور شده و حتی توان دفاع از خود هم ندارد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: آمریکایی که قبل از انقلاب اسلامی ایران را به حساب نمی آورده امروز به دنبال مذاکرات است و دشمن تحریم اقتصادی را برای تسلیم ملت ایران اعمال کرد و حتی در این راهبرد هم با شکست مواجه شد و امروز جمهوری اسلامی از تهدید اقتصادی فرصت های بزرگ ساخته است و دستاوردهای زیادی در این راستا خلق شده است.
 
وی تأکید کرد: دشمن در میدان مقابله با انقلاب اسلامی کاملا باخته است و در همین مقطع عمر دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اقدامات امیدبخش و دستاوردهای قابل توجهی کسب شده و دشمن از واقعیت ها و روند پیشرفت کشور به شدت عصبانی است.
 
سردار کریمی ادامه داد: باید مراقب باشیم عملیات روانی دشمن و جنگ شناختی آن ما را دچار خطا نکند و باید هوشیار باشیم که دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند و دشمنی دشمن به وضوح قابل نمایش است اما متأسفانه برخی نمی خواهند دشمنی دشمنان را ببینند.
 
وی بیان کرد: ملت ایران همواره با بصیرت بودند و در این حوادث اخیر حق و باطل را به خوبی تشخیص دادند و علیرغم اینکه مشکلاتی ایجاد شد اجازه خدشه دار شدن امنیت کشور را ندادند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه نگاه لیبرالی در برخی از حوزه ها موجب ایجاد مشکلاتی برای ملت شده،گفت: دشمن با همین مشکلات دنبال موج سواری است و عقب ماندگی در برخی از حوزه ها نتیجه غفلت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
 
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر باورها و اعتقادات جوانان است،گفت: اصل درگیری نظام اسلامی با دشمن دین است و ملت ایران ملتی مسلمان است و به هیچ وجه از اعتقادات خود کوتاه نمی آید و برای رسیدن به این جایگاه فعلی کشور مجاهدت ها و خون های زیادی داده ایم و با افتخار می گوییم ایران اسلامی امروز مستقل است و خودمان تصمیم گیر هستیم.
 
سردار کریمی افزود: یکی از مهمترین اقدامات پیش رو تجدید نظر در توزیع ثروت در کشور است و یکی از چالش های کشور است و باید در راستای رفع مشکلات معیشتی اقدامات عاجل انجام شود و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند گام های بلندی در این راستا بردارد.
 
وی بیان کرد: ملت ایران مردمی ولایتمدار، متدین و با بصیرت است و همواره در صحنه های مختلف و آزمون های 43 ساله همواره سربلند بیرون آمدند و به فضل الهی فصل درخشانی از موفقیت ها و درخشش ها در گام دوم انقلاب برای ملت رقم خواهد خورد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دشمن برای تحریک جامعه نخبگانی کشور از جمله دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی کرده و باید با جهاد تبیین اجازه ندهیم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: رضایتمندی مردم یکی از مسائل مهمی است که باید همواره مورد توجه مسئولین و مدیران در بخش های مختلف باشد و مردم از مدیران انتظار خدمت دارند و همه باید در بین مردم باشند و برای مردم وقت بیشتری بگذارند و نباید تنها محدود به وقت اداری بود چراکه پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم نیست.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها