نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارنامه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف درخشان و شفاف است

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: کارنامه انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف درخشان و شفاف است و این باید با جهاد تبیین برای نسل جوان و نوجوان جامعه به خوبی تبیین شود و دشمنان با بهانه‌های مختلف دنبال متهم کردن نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 25October 2022

کارنامه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف درخشان و شفاف استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای اداری استان در استان مرکزی اظهار داشت: ملت بصیر ایران و نیروهای مسلح در این حوادث اخیر خوش درخشیدند و حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در صحنه نعمت بزرگی است و ملت با بصیرت ایران تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار نگرفتند و اصناف، کارگران، دانشجویان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم عملکرد مطلوبی در این حوادث داشتند.

وی با اشاره به اینکه کشته سازی یکی از خباثت ها و شگردهای شیطانی دشمنان در فتنه ها است و عناصر پلید شیطان صفت با جوسازی های دروغین دنبال متهم کردن نظام اسلامی بودند که ناکام ماندند بیان کرد: البته حفظ آبروی مردم از اولویت های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دشمنان به دنبال انتقام گیری از اقتدارآفرینی نظام‌ اسلامی هستند و با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان می باشند و آنها از ایران قوی هراس دارند و البته باید همت کنیم با روحیه جهادی کار و افزایش راندمان کاری تلاش دشمن را ناکام بگذاریم.

وی اضافه کرد: نسبت به انجام وظایف محوله و ارائه خدمات در عرصه های مختلف به مردم و تحول آفرینی نباید کوتاهی شود و سهل انگاری و غفلت از فرصت ها گناه نابخشودنی است و لذا کار مضاعف و تلاش جهادی باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد و در استان مرکزی اولویت ها باید مورد توجه باشد و مسکن ملی و تکمیل پروژه بیمارستان وليعصر نیز بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خدمت به مردم وظیفه دینی و انقلابی است و ارتباط با مردم توسط مسئولین روز به روز باید تقویت شود چراکه نظام‌ اسلامی جدای از مردم نیست و در بطن مردم است و ستون فقرات نظام‌ اسلامی مردم هستند و در کنار کلیه ارکان مهم کشور مردم نقش مهمی دارند و خلق دستاوردهای عظیم در حوزه های مختلف به برکت حضور مردم است و باید مشارکت و حضور مردم در صحنه تقویت شود.

وی با بیان اینکه اقتدار آفرینی نظام‌ اسلامی در عرصه های مختلف به دلیل پشتوانه محکم مردم است،گفت:توده مردم ایران پشتیبان و وفادار به آرمان های نظام اسلامی هستند و در این حوادث اخیر تعداد بسیار اندکی از افراد که فریب دروغ سازی های دشمن را خوردند در اغتشاشات شرکت کردند و البته برخورد نظام‌ اسلامی با فریب خوردگان همراه با مهربانی و رفعت است.

آیت الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با لیدرهای اغتشاشگران و مواجب بگیران کشورهای غربی و اسرائیلی یک ضرورت مهم است افزود: البته این افراد تعدادشان بسیار کم است و ملت ایران همواره نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار هستند و به خوبی می دانند که بیگانگان دلسوز مردم نیستند.

وی بیان کرد: ملت ایران در طی ۴۳ سال گذشته همواره وفادار به نظام اسلامی بوده و جریان اصلی مردمی در کشور به پشتوانه ولایت فقیه در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه هفتم توسعه که به تازگی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده تحول آفرین و چراغ راه آینده و نقشه راه پیشرفت کشور است و دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی باید آمادگی همه جانبه برای تحقق برنامه هفتم داشته باشند.

وی تأکید کرد: ارتباط با دانشگاه ها و مدارس و ارائه برنامه ها و فعالیت های اثرگذار در این مراکز ضرورت مهم است و خلاء هایی که در حوزه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی طی ۳ سال گذشته به واسطه بیماری کرونا ایجاد شده باید به خوبی برطرف شوند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: خانواده، جمعیت و بانوان در اسلام جایگاهی ویژه ای دارند و امروز غرب به دنبال زیرسوال بردن کرامت و منزلت بانوان است و در انقلاب اسلامی بانوان از عالی ترین جایگاه برخوردار هستند و در عرصه های مختلف افتخارآفرینی می کنند و امروز بانوان در ایران اسلامی با تاسی از سیره حضرت زهرا(س) همواره در اوج عزت و کرامت هستند.

وی گفت: کارنامه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف درخشان و شفاف است و این باید با جهاد تبیین برای نسل جوان و نوجوان جامعه به خوبی تبیین شود و دشمنان با بهانه های مختلف دنبال متهم کردن نظام اسلامی هستند.  منطق انقلاب اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت(ع) است و در ایران اسلامی قانون مدار، اساس همه حرکت ها بر اساس قانون است و دشمنان بدانند ملت ایران فریب فتنه های شیطانی آنها را نخواهند خورد.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار