فرمانده نیروی هوایی ارتش:

شهدا زینت وجودی انقلاب اسلامی هستند

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه شهدا زینت وجودی انقلاب اسلامی هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نقشی تعیین‌کننده در اشاعه فرهنگ صبر و استقامت دارند.
کد خبر: ۵۵۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 25October 2022

دیدار فرمانده نیروی هوایی با خانواده‌های شهدا و ایثارگربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده‌های معظم خلبانان شهید «فتحعلی غلام‌رضایی» و «سعید اصغری» و همچنین جانباز قطع نخاع «بهمن محمدزاده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون از خود گذشتگی و ایثارگری‌های بزرگمردانی است که خود را فدای سربلندی ایران اسلامی و عزت و آرامش ملت عزیزمان کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نقش خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نقشی کلیدی و تعیین‌کننده در اشاعه فرهنگ صبر و استقامت است که علاوه بر اعتلاء فرهنگ شهادت، روح حقیقی آنان را نمایان می‌سازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا زینت وجودی انقلاب اسلامی هستند؛ کسانی که نامشان تا ابد در تاریخ به یادگار خواهد ماند و از آنان به نیکی یاد خواهد شد. مسیر این عزیزان مسیر حق و تینت‌شان تینت الهی است.

فرمانده نهاجا همچنین با حضور بر مزار شهید گمنام واقع در شهرک شهید صادقی ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار