مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

شهدای دانشجو بهترین الگو برای نسل جوان هستند

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: دانشجو، قشر فعال و پویای جامعه است و لذا باید سبک زندگی شهدای دانشجو به‌عنوان بهترین الگوی اخلاقی و علمی برای دانشجویان تبیین شود.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ - 25October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید مطهری که امروز برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: دانشجو، قشر فعال و پویای جامعه است، که در طول تاریخ نشان داده می‌تواند اثر مستقیمی بر تولیدات، اختراعات و پیشرفت کشور داشته باشد.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به تربیت نیروی انسانی برای آینده ایران اسلامی احساس می‌شود، نیرویی که دغدغه ایثار و شهادت را داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: دیدار دانشجویان با خانواده شهدا، باعث شناخت سبک زندگی و آرمان شهیدان می‌شود و سرمایه‌گذاری برای آینده است.

حسن‌زاده تأکيد کرد: شهدای دانشجو، بهترین الگوی اخلاقی و علمی برای دانشجویان هستند لذا باید از تمامی ظرفیت‌های ایران اسلامی برای شناساندن شهدای دانشجو و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین جوانان بهره برد.

وی با بیان اینکه باید در هر دوره‌‌ای، تاریخ مجددا روایت شود، گفت: مسئولان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد باید تصویر و زندگی‌نامه این شهید جوانمرد را برای آشنایی آحاد مردم بویژه جوانان در سالن فرودگاه نصب کنند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها