نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید استان خراسان رضوی+ تصاویر

در نشست مشترک سردار «یوسفعلی‌زاده» و حجت‌الاسلام «حسن‌زاده نامقی» بر تقویت تعاملات فی‌مابین در راستای اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های محوله تأکید شد.
کد خبر: ۵۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ - 20October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز در اداره‌کل بنیاد شهید استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این نشست اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: این نهاد مقدس ضمن اینکه خادم خانواده شهداست طبق نظر امامین انقلاب اسلامی باید شهیدپرور باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: اگر ظرفیت دستگاه‌های استانی متولی در امور ایثار و شهادت بسیج شوند و در تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرند در راستای تبیین فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت کارهای ماندگاری انجام قرار گرفت.

این مسئول گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند رسالت خطیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را به انجام برساند و این مهم با نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها، تشکل‌ها، پیشکسوتان دفاع مقدس و جامعه ایثارگری استان خراسان رضوی ممکن خواهد بود.

حسن‌زاده تأکید کرد: به شکرانه همجواری با حضرت ثامن‌الحجج (ع) و تعامل سازنده می‌توان گام‌های مؤثری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این نشست بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است که پرچم جهاد و مقاومت همیشه در اهتزاز باشد و حماسه دفاع مقدس دچار تحریف و یا فراموشی نشود.

وی خاطرنشان کرد: نقطه کانونی مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و بنیاد شهید و امور  ایثارگران استان خدمت به پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جامعه ایثارگری به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی است.

این مسئول یادآور شد: در تعامل بین‌بخشی پای کار هستیم تا با هم‌افزایی و تقویت نقاط مشترک بتوانیم به‌نحو شایسته‌ای مأموریت‌های محوله را به انجام برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به تبیین مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در حوزه‌های گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، ادبیات و تاریخ، یادمان‌های شهدای گمنام، احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اسناد و مدارک، تبلیغات و رسانه، آموزش، هنری و سینمایی، تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان پرداخت و ابراز داشت: در همه مأموریت‌ها نقطه تعاملی و مشترک وجود دارد که با هم‌افزایی و به کمک هم می‌توانیم تعامل مستمری داشته باشیم.

در این نشست ارتباطات فی‌مابین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران  مورد نقد و برررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد در راستای ارتقای سطح اثرگذاری برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و به‌منظور شناسایی ظرفیت‌ها ،کارگروه مشترکی تشکیل و برای اسنجام‌بخشی به فعالیت‌ها تفاهم‌نامه همکاری امضا شود.

نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و  بنیاد شهید استان+ تصاویر

نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و  بنیاد شهید استان+ تصاویر

نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و  بنیاد شهید استان+ تصاویر

نشست مشترک مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و  بنیاد شهید استان+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار