اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان برگزار می‌شود

اولین یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان ۱۰ آذر در مصلای بزرگ عنبرآباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 25October 2022

اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حمید بامری» امام جمعه عنبرآباد عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی ستاد یادواره شهدای روحانی جنوب استان کرمان، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: نیاز جامعه امروز ما فرهنگ‌سازی است و زنده نگه داشتن یاد شهدا از جمله مهم‌ترین کارهای فرهنگی است.

بامری تصریح کرد: تغییر ذائقه جوانان دستور کار دشمن است و در مقابل این حربه دشمن وظیفه داریم سبک زندگی شهدا و ارزش‌های فرهنگ شهادت را نهادینه کنیم.

«افشاری پور» فرماندار عنبرآباد نیز در این جلسه با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری یادواره‌های شهدا اظهار داشت: اگر امروز شاهد مشکلاتی هستیم به‌دلیل غفلت در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: باید در جهت حفظ ارزش‌های شهدا تلاش کنیم و این مهم نیازمند همت تمامی کارگزاران نظام است.

سرهنگ «ایوب سنجری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عنبرآباد نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تداوم یاد و سیره شهدا در جامعه اظهار داشت: عنبرآباد در حوزه انجام کارهای فرهنگی پیشرو بوده است.

وی در پایان افزود: برگزاری اولین یادواره شهدای روحانی جنوب کرمان به میزبانی عنبرآباد اتفاق بزرگی است و همه باید برای هر چه با شکوه برگزار شدن این یادواره همت کنند، این یادواره ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل مصلی بزرگ عنبرآباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار