استاندار خراسان رضوی:

تقویت هویت دینی فتنه‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

«نظری» گفت: امروز ملت ایران اسلامی در سراسر دنیا هویت دینی و ملی دارد و این نعمتی است که اگر قدر آن را ندانیم دچار خسارت می‌شویم از طرفی دشمن طمع کرده تا اعتقاد ملی و معنوی ما را کمرنگ و هویت دینی مردم میهن ما را کمرنگ کند.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 25October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در آیین آغاز عملیات اجرایی و تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در نیشابور که صبح امروز در محل فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات موجود از نظام اسلامی نیست بلکه از مسلمانی ما مسؤلان و از ضعف عملکرد ماست. 

وی با بیان این که هزاران نفر جان خود را برای حفاظت از این نظام تقدیم کردند، تأکيد کرد: مردم ایران اسلامی ثابت کردند در اتصال به تاریخ ۴۳ ساله انقلاب پیوند ناگسستنی دارند که این حقیقت باعث افتخار است و باید آن را به یکدیگر یادآوری کنیم، زیرا در نتیجه پیاده‌سازی منویات امام خمینی (ره)، انقلاب و درقالب این نظام مقدس هویت دینی ما احیا شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز ملت ایران اسلامی در سراسر دنیا هویت دینی و ملی دارد و این نعمتی است که اگر قدر آن را ندانیم دچار خسارت می‌شویم از طرفی دشمن طمع کرده تا اعتقاد ملی و معنوی ما را کمرنگ و هویت دینی مردم میهن ما را کمرنگ کند.

این مسئول تصریح کرد: اگر بسیاری از کشورها و جوامع، ایران را الگوی خود می‌دانند این در پرتو نظام الهی و شهدا به دست آمده است. امروز ایران در سراسر دنیا مستقل‌ترین کشور محسوب می‌شود و از آزادی به معنای حقیقی آن برخوردار نه بی‌بندوباری! اگر امروز معترضان به راحتی اعتراض خود را بیان می‌کنند نشان از آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، این نظام در عین اقتدار مظلوم است.

نظری با اشاره به این که ما نباید دشمن را وادار به طمع کنیم، خاطرنشان کرد: نیشابور یکی از شهرهایی بود که معاندین طمع کرده بودند تا اغتشاش ایجاد کنند اما با هوشیاری مردم، بصیرت دینی و انقلابی که در نیشابور سابقه تاریخی دارد این اتفاق نیفتاد و صف مردم با همه مشکلات و اعتراضات از صف دشمنان کاملا جداسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه می‌دانند استان خراسان رضوی مورد هدف خاص و تمرکز معاندین است البته اتفاقاتی افتاد اما دشمنان به هدف خود نرسیدند و تیرشان به سنگ خورد. این افتخاری عام برای کشور و افتخاری خاص برای ما خراسانی‌هاست.

نظری با اشاره به سخن شهید سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم مورد خدشه قرار بگیرد از حرم‌های دیگر چیزی باقی نمی‌ماند، بیان داشت: ما باید با این نگاه در رفع مشکلات اقدام کنیم اگر مشکلی حل نمی‌شود حتما در ارتباط با اعتقادات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سست شده و اصول انقلاب را در نظر نگرفتیم زیرا بهترین کار گره‌گشایی و خدمت به مردم است.

استاندار خراسان رضوی گفت: مسائل معیشتی و اقتصادی مهمترین مشکل مردم است از این رو اشتغال و مسکن اولویت فعالیت‌هاست، البته گره‌گشایی در بخش مربوط به مسکن که بسیار در معیشت مردم موثر است با طرح مسکن شروع شده اما مردم در مراحل ساخت حضور، نظارت و مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اشتغال در استان خراسان‌رضوی ۳۰ درصد کل کشور بوده و نسبت به سال گذشته ۱۳۰ هزار اشتغال ایجاد شده است، یادآور شد: دلیل اصلی مشکلات مالی در دولت هزینه‌هایی است که برای هویت، استقلال و آزادی می‌دهیم، اگر ما هویت خود را به دشمن بدهیم کسی کاری به ما ندارد نه آمریکا نه عربستان نه اروپا از این رو باید درک کنیم عربستان با چه هدفی شبکه سعودی اینترنشنال را ایجاد و تغذیه می‌کند بنابراین باید به استقلال و آزادی که از آن برخورداریم ببالیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها