پیام استاندار خراسان رضوی به‌مناسبت هفته فراجا؛

مجاهدت کارکنان فراجا ضامن پیشرفت ایران است

«نظری» با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 08October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به‌مناسبت فرارسیدن هفته فراجا «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

نام نیروی انتظامی در تاریخ جمهوری اسلامی به‌ نام غیورمردانی گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال برای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را به خطر می‌اندازند و هیچ مساله‌ای نمی‌تواند در گام‌های استوار آنها خللی وارد کند.

هفته فراجا امسال با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» در حالی آغاز می‌شود که کارکنان از جان گذشته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روزهای بسیار پرفراز و نشیبی را در کمال خویشتن‌داری و با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر سپری می‌کنند.

برقراری نظم و امنیت در هر نقطه و عرصه‌ای اتفاقی نیست و به طور قطع برای تأمین این امر مهم در هر مکانی از این مرز بوم، نیازمند نیروهای خدوم و ایثارگری هستیم که با از خودگذشتگی اجازه ندهند به نظم و امنیت کشور خدشه وارد شود چراکه توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف در ارتباط و تأثیر مستقیم با مسئولیت بزرگ و رسالت خطیری است که سبز قامتان نیروی انتظامی با ارائه خدمات صادقانه، دلسوزانه و بی‌چشمداشت، مفتخر به انجام آن هستند.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیروی انتظامی باید اقتدار، عزت نفس، رحمت و مهربانی داشته باشد و خوشبختانه شاهدیم که در طول بیش از چند دهه از فعالیت فراجا در کشور این مهم محقق شده است.

اینجانب به عنوان نماینده عالی دولت و رئيس شورای تأمین خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف استان و خانواده‌های ایشان تبریک عرض نموده و با قدردانی و تشکر از زحمات بی‌شائبه این عزیزان، توفیقات روز افزونشان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منّان مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار