استاندار خراسان رضوی:

انسجام مسئولین و مردم تکیه‌گاه قدرت در نظام اسلامی است

«نظری» گفت: وحدت مسئولان و مردم تکیه‌گاه اصلی قدرت در نظام اسلامی است و این مهم با خدمت مسوولان به مردم تأمين می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 04October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در آیین قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تلفیقی تایباد اظهار داشت: وحدت اکسیری است که همه توطئه‌های دشمنان اسلام و کشور را خنثی می‌کند و هر آنچه در ابعاد مادی و معنوی نیاز داریم در سایه هم‌بستگی به دست می‌آید.

وی افزود: اگر وحدت جامعه دچار خدشه شود آرامش مردم نیز دچار مشکل خواهد شد.

نظری گفت: اهل تسنن و تشیع قرن‌ها با وحدت اعتقادی و دینی در استان و این منطقه در کنار هم زندگی می‌کنند، که این وحدت مورد افتخار استان است، استانی که مزین به وجود و نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

استاندار خراسان رضوی، امنیت را زیرساخت توسعه کشور دانست و ادامه داد: دشمنان اسلام به خوبی دریافته‌اند که جمهوری اسلامی در مسیر رشد، تعالی و قدرتمند شدن قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: فلسفه استقرار نظام مقدس اسلامی، ایجاد زمینه تعالی انسان‌ها با تکیه بر تعالیم اسلامی و با اتکا بر حضور مردم است و لذا هر کجا مسوولان در حال خدمت به مردم هستند دشمن نگران می‌شود.

وی وحدت را عامل حفظ امنیت در جامعه دانست و بیان داشت: وحدت مسئولان و مردم تکیه‌گاه اصلی قدرت در نظام اسلامی است و این مهم با خدمت مسئولین به مردم تأمين می‌شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر فتنه‌هایی با تحریک استکبار جهانی، رژیم صهونیستی و گروهک‌های استکباری با اغتشاش و ترور در برخی نقاط کشور شکل گرفت که با همکاری مردم و با اتحاد مثال‌زدنی مردم در خراسان رضوی شاهد هیچ حادثه خاصی نبودیم.

نظری ابراز داشت: در نتیجه همین وحدت است که امنیت هم حاصل خواهد شد و پیشرفت و تعالی در ابعاد مختلف زندگی محقق می‌شود. سنگرهای ترقی را به فضل الهی و با اتکای به عنایات خداوند و حضور در صحنه مردم فتح خواهیم کرد.

وی گفت: باید همواره نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار بود، ساده‌اندیشی بلای جان ملت‌ها و جوامع اسلامی است که با ارتقای بصیرت مردم می‌توانند تفاوت میان دشمن و دوست را تشخیص دهند، اتفاقات را ببینند و صحنه گردان‌ها را بشناسند و باتکیه بر اصول انقلابی خود و هدایت رهبر انقلاب اسلامی، راه را تشخیص دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار