استاندار خراسان رضوی:

وحدت عملی مردم باعث ناکامی دشمن در حوادث اخیر شد

«نظری» گفت: استکبار در هفته‌های گذشته تمرکز خود را بر خدشه وارد کردن به وحدت جامعه قرار داده بود که نتوانستند موفق شوند و این توطئه دشمن با وحدت در جامعه خنثی شد که نشان از وحدت عملی و اعتقادی داشت.
کد خبر: ۵۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 12October 2022

تجلی وحدت عملی مردم باعث ناکامی دشمن در حوادث اخیر شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در حاشیه همایش بزرگ امت رسول الله (ص) که در تایباد برگزار شد در جمع به خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان رضوی و با توجه به این که از نظر مذهبی یکی از استان‌های تلفیقی کشور است از وحدت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای تحقق اهداف و آرمان‌های بلند اسلامی نیاز به وحدت داریم و این وحدت باید عملی باشد و بدیهی است که برای انسجام بیشتر، لازم است تا به اهداف عالیه اسلام و نظام، نگاه داشته باشیم و اشتراکات را مورد توجه قرار دهیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال منافع خود هستند و اگر جوامع اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کنند حتما آن‌ها اتحاد اسلامی را نشانه می‌گیرند تا اهداف خود را پیاده‌سازی کنند.

نظری افزود: استکبار در هفته‌های گذشته تمرکز خود را بر خدشه وارد کردن به وحدت جامعه قرار داده بود که نتوانستند موفق شوند و این توطئه دشمن با وحدت در جامعه خنثی شد که نشان از وحدت عملی و اعتقادی داشت.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اهل سنت کشور با وحدت در کنار برادران شیعه خود، مشغول به زندگی هستند و یکی از نشانه‌های این وحدت آن است که شاهد شکست توطئه دشمن هستیم.

همایش بزرگ امت رسول الله (ص) با حضور جمعی از علمای شیعه و اهل سنت شهرستان‌های تایباد، تربت جام، باخرز، صالح‌آباد و سرخس به مناسبت هفته وحدت در شهر تایباد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار