نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ائمه جمعه دغدغه مشکلات مردم را دارند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه شهادت می‌دهم که غالب ائمه جمعه همیشه دغدغه مشکلات مردم را دارند، گفت: ائمه جمعه، مشکلات مردم را مشکلات خودشان می‌دانند.
کد خبر: ۵۵۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ - 25October 2022

ائمه جمعه دغدغه مشکلات مردم را دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی » نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (سه‌شنبه)  در آیین تکریم و معارفه امام جمعه اسدآباد اظهار داشت: امنیت امروز کشور، مسئله اتفاقی نیست و حاصل تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی است و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: دشمن با سوء استفاده از برخی مشکلات و ضعف‌‌ها، به دنبال برهم زدن امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: در عرصه انجام کار فرهنگی در هر منطقه‌، باید مدیریت و راهبری آن برعهده امام جمعه باشد و دیگر متولیان با امام جمعه همراه باشند

وی با بیان اینکه ادشمن امروز بر روی نسل جوان در حال سرمایه‌گذاری است، گفت: از نقاط قوت کشور، نسل جوان و جوانان دهه هشتادی و نودی هستند که مسئولان باید نسبت به این ظرفیت عظیم مراقب باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: از مظلوم‌‍‌ترین اقشار در جامعه، روحانیت است و در این بین به صورت خاص، ائمه جمعه هستند که هیچ گونه امکاناتی برای فعالیت‌های فرهنگی در اختیار ندارند.

وی با بیان اینکه شهادت می‌دهم که غالب ائمه جمعه همیشه دغدغه مشکلات مردم را دارند، گفت: ائمه جمعه مشکلات مردم را مشکلات خودشان می‌دانند.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه دشمن عزت و استقلال کشور را هدف گرفته است، تصریح کرد: راه حل تمام مشکلات، برگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار