بیانیه هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان در پی شهادت 2 نیروی سپاه سلمان؛

شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی رژیم صهیونیستی است

هیأت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت سردار شهید «مهدی ملاشاهی» و بسیجی شهید «جواد کیخا» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ - 26October 2022

شهادت ها نویدی به پایان زندگی رژیم صهیونیستی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، هیأت رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت سردار شهید «مهدی ملاشاهی» و بسیجی شهید «جواد کیخا» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پرواز سبک‌بالانی دیگر از مجاهدان مخلص سپاه اسلام، نشان داد، هنوز هستند خدومانی بی‌منت و جهادگرانی ولایی و به دور از مطامع دنیایی که ادامه دهنده راه حاج قاسم‌ها و میرحسینی‌ها، فارسی‌ها و هاشمی‌ها باشند.

استکبار جهانی در اوج درماندگی خود، دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست قامتانی از سپاه اسلام را به شهادت رساند، اما آنچه که مسلم است این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت بار ظالمان عالم مخصوصا رژیم صهیونیستی و عوامل وابسته استکبار در داخل کشور است.

هیات رزمندگان اسلام استان سیستان و بلوچستان شهادت این پاسداران عزیز را به محضر امام زمان ارواحنا فداه‌، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده محترم ایشان و مردم شهید‌پرور و همسنگران این شهیدان در سپاه سلمان استان تبریک و تسلیت گفته و از درگاه خداوند منان برای آن شهیدان والا‌مقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

تعقیب، دستگیری و برخورد قاطع و انتقام با عاملان این اقدام خبیثانه، ناجوانمردانه و غیر انسانی مطالبه همه مردم شریف استان از همه دستگاه‌های ذی‌ربط است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار