نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

وحدت مهم‌ترین عامل در مقابله با پیشبرد اهداف استکبار است/ آمریکایی‌ها در روز روشن نفت سوریه را سرقت می‌کنند

بیگی‌نژاد با بیان اینکه از عدم وحدت و نبود آرامش در کشور سودی حاصل نمی‌شود، گفت: تجربه تاریخی به ما می‌گوید که شیوه سودمند و اعتراض باید منطقی،‌ مودبانه و مسرانه جهت بهبود وضعیت کشور باشد و با وحدت می توان به مقابله با اهداف استکبار رفت.
کد خبر: ۵۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 29October 2022

وحدت مهم‌ترین عامل در مقابله با پیشبرد اهداف استکبار است/ آمریکایی‌ها در روز روشن نفت سوریه را سرقت می‌کنند«هادی بیگی‌نژاد» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ اقتدار پلیس در اغتشاشات اخیر و سودجویی برخی از صاحبان ثروت اظهار داشت: تاریخ ایران این مهم را گواهی می‌دهد که هیچ‌گاه در آشوب‌ها برای کشور نفع و سودی حاصل نشده است و بنده از مردم شریف ایران تقاضا دارم که ببینند، چه کسانی در آشوب و اغتشاش نفع اقتصادی خواهند برد!.

بیگی‌نژاد تصریح کرد: کسانی که رفتار ناسالم اقتصادی دارند از موضوع اغتشاشات بسیار سود برده‌اند، قطعاً با این وضعیت در آینده خواهیم دید، همین افرادی که اعتراض یا اغتشاشی دارند نسبت به ثروت بادآورده برخی سودجویان اظهار گله‌مندی می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلان شخص چرا حقوق نجومی می‌گیرد؟ فلان شخص چرا به سرمایه بی حساب‌ و کتاب رسیده است؟ یا فلان شخص چرا صاحب املاک فراوان شده است؟ همه این موارد سوالاتی خواهند بود که قطعاً همین معترضان در آینده نه چندان دور از مسئولان و مردم می‌پرسند.

وی با طرح این سوال که چه افرادی از قاچاق سوخت و به ویژه بنزین سود می‌برند؟ گفت: در اغتشاشات به طور طبیعی به سودجویان و افرادی که رفتار ناسالم اقتصادی دارند رسیدگی و نظارت نمی‌شود، بنابراین مردم معترض، مسئولان و به طور کلی کشور هیچ نفع و سودی از اغتشاشات نمی‌برند.

بیگی‌نژاد بار دیگر با بیان اینکه از عدم وحدت و نبود آرامش در کشور سودی حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: تجربه تاریخی به ما می‌گوید که شیوه سودمند و اعتراض باید منطقی،‌ مودبانه و مسرانه جهت بهبود وضعیت کشور باشد. در اینصورت اعتراض قطعاً به نتیجه مطلوب خواهد رسید، اما اگر فضا تبدیل به آشوب و بلوا شود، هیچ مقام مسئولی نمی‌تواند به وظایف و اعتراضات رسیدگی کند.

نماینده مردم ملایر گفت: به طور مثال چندی پیش بنده به همراه برخی از نمایندگان در پی قرار جلسه‌ای با یکی از وزرا برای بررسی موضوع بسیار مهمی بودیم تا خدمات‌رسانی و ساماندهی به نوع خدمات‌رسانی به مردم به نحو بهتری رقم بخورد که خوشبختانه تمام اهداف جلسه هم به خوبی محقق شد، ولی اکنون هفته‌هاست که به دلیل اغتشاشات امکان برگزاری دومین جلسه وجود ندارد. زیرا، وزیر باید به کارهای مهمتر دیگر بپردازد.

وی با تاکید براینکه آشوب انجام کار روزمره را مختل می‌کند، گفت: وحدت سبب می‌شود که مردم در کنار مسئولان برای رفع مشکلات و معضلات جامعه قرار بگیرند، اما اگر بین مردم و مسئولان وحدت حاصل نشود، پیشبرد اهداف کشور و رفع مشکلات مردم با مشکلات مواجه خواهد شد و استکبار جهانی نهایت سوء استفاده را خواهد کرد.

بیگی‌نژاد گفت: آمریکایی‌ها در روز روشن نفت سوریه را به سرقت می‌برند و هیچکس نمی‌تواند مانع آنها شود، زیرا، اتحاد و انسجامی در جهان اسلامی وجود ندارد، بنابراین وحدت مهم‌تریین مسئله در مقابله با پیشبرد اهداف استکبار است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها