فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ناوگروه‌های ایرانی به‌زودی در رزمایش‌های مشترک شرکت می‌کنند

امیر دریادار ایرانی گفت: ناوگروه‌های ایرانی مشغول انجام مأموریت‌های سنگین هستند و به‌زودی در رزمایش‌های مشترک عملیاتی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 26October 2022

ناوگروه‌های ایرانی به‌زودی در رزمایش‌های مشترک شرکت می‌کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش ملی «جهاد تبیین ارتش با رویکرد دفاعی» در نوشهر با تأکید بر اینکه باید در کنار هم باشیم تا کار‌ها اثربخشی داشته باشد، اظهار داشت: آنچه که دشمنان مطرح می‌کنند، سبب پیچیدگی مسائل شده است. دشمن ستون خانواده، یعنی پدر و مادر را درگیر مسائل و مشکلاتی کرده است.

دریادار ایرانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا نقاط قوت کشور را به چالش بکشد، افزود: آن‌ها در پی آن هستند که سرزمین ما را تکه تکه و کوچک کند.

فرمانده نداجا در ادامه با اشاره به پنج ناوگروه ایرانی و حضور سه ناوگروه در دریا‌های آزاد گفت: این حضور دارای معنا و پیام است. در این ناوگروه‌ها کل ایران و اقوام ایرانی جمع شده‌اند. ناوگروه‌های ایرانی مشغول انجام مأموریت‌های سنگین هستند و به‌زودی در رزمایش‌های مشترک عملیاتی شرکت می‌کنند.

امیر ایرانی همچنین به تشکیل تیم پنج‌گانه دریایی در دانشگاه دریایی نوشهر اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از نیم قرن، تیم پنج‌گانه توانست مقام دوم در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم) در برزیل را کسب کند. آنچه که مهم بود، در این رویداد ۱۲ کشور شرکت داشتند و کاپ اخلاق هم به تیم نیروی دریایی ارتش ایران اهداء شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار