نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد

فرماندار خلیل‌آباد در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان بر تسریع در آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام کندر تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 26October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خلیل‌آباد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد به ریاست «سید مسعود یاوری» فرماندار خلیل‌آباد و سایر اعضا با موضوع یادمان شهدای گمنام شهر کندر در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

یاوری در این نشست با تأکید بر احداث یادمان شهدای گمنام شهر کندر اظهار داشت: طرح یادمان هفته آینده آماده و در اختیار دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد قرار می‌گیرد.

وی افزود: یادمان شهدا به ویژه شهدای گمنام که مهمان مردم هستند، زیارتگاه عاشقان است که باید به کانون ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت تبدیل شوند.

این مسئول از اختصاص اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر کندر خبر داد و از شهردار این شهر خواست ضمن جذب این اعتبار آغاز عملیات اجرایی احداث یادمان شهدای گمنام را در زمانی کوتاه پیگیری کند.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی امام جمعه شهر شهرستان خلیل‌آباد نیز با بیان اینکه مردم شهر کندر تاکنون به خوبی نشان دادند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعال دارند، گفت: همکاری با دستگاه‌های اداری در سطح این شهر زبانزد مردم خیر شهر کندر است که در کمتر شهرستانی دیده می‌شود.

وی با تأکید بر ساخت یادمان شهدای گمنام شهر کندر ابراز داشت: در آینده نه‌چندان دور با کمک و مشارکت خیرین و پشتیبانی دستگاه‌های محلی شاهد احداث یادمان شهدای گمنام در این شهر خواهیم بود.

در ابتدای این نشست نیز حسن رحمتی مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در راستای احداث یادمان شهدای گمنام شهر کندر ارائه کرد.

پیکر ۲ شهید گمنام عملیات‌های محرم و خیبر که در سن ١۸ و ۲۰ سالگی در منطقه عملیاتی شرهانی و جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمدند در هفتم شهریور ۱۳۹۶ همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) در شهر کندر تشییع و در این شهر به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار