با صدور پیامی؛

خبرگزاری دفاع مقدس جنایت تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کرد

خبرگزاری دفاع مقدس با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، شهادت جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ - 26October 2022
خبرگزاری دفاع مقدس جنایت تروریستی در شیراز را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خبرگزاری دفاع مقدس با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه دلخراش تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است؛ 
 
«جنایت تروریستی کوردلان در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام، توطئه و خباثت دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی را بیش از پیش نمایان کرد و عمق کینه و قصاوت بدخواهان ایران عزیز که تاب و تحمل نمایش عزت، اقتدار و انسجام ملت و اقوام پاک و شریف آن را ندارند به نمایش گذاشت.
 
انجام این عملیات تروریستی و هولناک در حرمی قدسی، نشان از مقابله خبیثان با مقدسات و اعتقادات ملت مومن و مسلمان ایران است که حفظ حرمت و حفاظت از حریم آل‌الله را در داخل و خارج از مرزها خط قرمز خود می‌دانند و تاریخ، گواه بر این ماجرا است.
 
خبرگزاری دفاع مقدس ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه هولناک به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند منان برای این عزیزان در جنة المأوی هم‌نشینی با مقربین الهی را مسئلت می‌نماید.»
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار