معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

13 آبان مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان است

«ولی‌پوری» گفت: مراسم 13 آبان مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان است و امسال هم به حماسه‌ای ماندگار تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ - 26October 2022

13 آبان مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان است

به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «مرتضی ولی پوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در دومین جلسه هماهنگی مراسم ۱۳ آبان که امروز (چهارشنبه)  با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد در سالن شهدای البرز برگزار شد با توجه به حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاده است اظهار داشت: مراسم ۱۳ آبان امسال مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان است. 

وی افزود: نقطه عطف مبارزات مردم ایران در مقابله با استکبار و آمریکا، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان و دانشجویان پیرو خط امام بود.

ولی پوری ادامه داد: مراسم یوم الله سیزده آبان فقط منحصر به حضور دانش‌آموزان نیست بلکه همه اقشار مختلف مردم و مسئولان با حضور خود حماسه ای بی نظیر راخواهند آفرید.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اندیشیده شده علارغم مقارن شدن این روز با روز جمعه دانش‌آموزان عزیز به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت خواهند نمود.  

ولی پوری عنوان کرد: طلاب، بسیج و جامعه ورزش در استان با برنامه‌های تبیینی در آستانه ۱۳ آبان همت مضاعف داشته باشند. 

در این جلسه هر یک از دستگاه‌ها گزارشی از روند اجرای برنامه‌های خود را ارائه کردند و درباره برخی از برنامه‌های محوری، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار