با صدور پیامی؛

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس حمله به شاهچراغ (ع) را محکوم کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم ضرت شاهچراغ (ع)، شهادت جمعی از زائرین این حرم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ - 27October 2022

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس حمله تروریستی به سومین حرم اهل بیت حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در پی حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت تروریستی در این حرم مطهر، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

جنایت تروریستی توسط دشمنان قسم خورده نظام انقلاب اسلامی در سومین حرم اهل بیت حضرت شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائرین گردید توطئه و خباثت دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی را بیش از پیش بر همگان نمایان کرد و خون این شهداء، راه حق و باطل را افزون تر از گذشته روشن تر می سازد.

دشمنان اسلام با چهره منحوس گروه تکفیری داعش، بار دیگر در اقدامی کوردلانه با حمله مسلحانه به سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی و با شهادت جمعی از زائرین چهره واقعی خود را نشان دادند.

اداره‌کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن محکومیت این جنایت تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه هولناک به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خانواده‌های محترم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفته و از خداوند منان برای این عزیزان هم‌نشینی با سیدالشهداء را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار