کارشناس مسائل سیاسی:

برخی افراد شاخص اجازه پایان یافتن فتنه اخیر را ندادند

«صدرالحسینی» گفت: متاسفانه در کشور ما اخیرا شرایطی فراهم شده و برخی افراد شاخص نسبت به این موضوع بی‌تفاوتی کردند و اجازه پایان یافتن آن را ندادند.
کد خبر: ۵۵۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ - 27October 2022

برخی افراد شاخص اجازه پایان یافتن فتنه اخیر را ندادندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سیدرضا صدرالحسینی» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما اخیرا شرایطی فراهم شده و برخی افراد شاخص نسبت به این موضوع بی‌تفاوتی کردند و اجازه پایان یافتن آن را ندادند.

صدرالحسینی افزود: بسیاری از افراد دلسوز و آگاه و افرادی که در حوزه های مسائل امنیتی تجربه ۴۰ ساله دارند، در هفته‌های اخیر نسبت به اقدامات بسیار وحشتناکی که ممکن است این اغتشاشات پدید بیاورد، توصیه‌هایی داشتند و این حادثه پیش‌بینی شده بود.

وی ادامه داد: جریان‌های مختلفی در این ایام دستگیر شده بودند و تعداد زیادی اسلحه کشف و ضبط شده بودند؛ اما باید بدانیم که اگر روش اعتراض در مسیر قانونی نباشد، این حوادث ممکن است در کشور پدید بیاید.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: ضربه‌ای که ایران به گروه‌های تکفیری در سال‌های اخیر زده است و اتفاقاتی که در ۴۰ روز گذشته در کشور رخ داده بود، شرایط را برای اقدامات تروریستی آماده می‌کرد که مقامات امنیتی نسبت به این موضوع هشدارهای لازم را داده بودند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار