معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

بیشتر شهدای حادثه شاهچراغ از دیگر استانها بودند

«محبی‌پور» گفت: سه نفر از شهدا از استان هرمزگان، دو نفر اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، یک نفر اهل تهران، یک نفر سیرجان کرمان، یک نفر همدان، سه نفر اهل شیراز، یک نفر فسا و یک نفر نیز مرودشتی بوده است.
کد خبر: ۵۵۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 27October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل محبی‌پور» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس امروز پنجشنبه پنجم آبان در جمع خبرنگاران با بیان اسامی شهدای حادثه تروریستی حمله به زوار و خادمین حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: سه نفر از شهدا از استان هرمزگان، دو نفر اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، یک نفر اهل تهران، یک نفر سیرجان کرمان، یک نفر همدان، سه نفر اهل شیراز، یک نفر فسا و یک نفر نیز مرودشتی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس افزود: تا این لحظه شهادت 14 نفر از عزیزان زائر یا خادم حرم مطهر شاهچراغ قطعی شده و بنا بر اعلام پزشکان دو نفر از مجروحان این حادثه نیز سطح هوشیاری پایینی دارند اما دیگر مجروحان در شرایط مطلوبی هستند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

محبی‌پور در خصوص زمان و مکان تشییع شهدای حادثه دیروز نیز گفت: قرار است پیکر مطهر این شهدا با حضور مردم روز شنبه هفتم آبان ماه از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) تشییع شود.

وی در پایان گفت: خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند پس از تشییع کلیه شهدا در شیراز، شهدای خود را در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تدفین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار