پیام تسلیت استاندار استان اصفهان به مناسبت وقوع حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

استاندار استان اصفهان در پیامی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۵۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 27October 2022

پیام تسلیت استاندار استان اصفهان به مناسبت وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیدرضا مرتضوی» پس از وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)  و شهادت جمعی از هموطنان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا(نساء-۹۳)

حادثه تلخ و تأسف بار حمله تروریستی و ناجوانمردانه به جمعی از زائران و هموطنان بی دفاع در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) به دست ایادی مزدور استکبار جهانی موجب تأثر و تالم فراوان شد.

این مزدوران قسی‌القلب که بر زائران و مردمان بی گناه آتش می گشایند تاب تماشای ایران سرافراز و مقتدر را ندارند و با ابزار تفرقه، توطئه و جنایت بار دیگر کام مردم ما را تلخ کردند والبته همدستان و مشوقان آن ها در رسانه های انگلیسی، امریکایی و سعودی و اربابان صهیونیست آن ها در سرزمین اشغالی و کاخ سفید بسیار خرسند و خوشحال از اینکه توانسته اند داغی بر دل مردم ایران عزیز بگذارند.

بدون تردید این اقدام ددمنشانه در زمره دیگر تحرکات شوم و ناجوانمردانه عوامل مزدور و متحجر استکبار جهانی است که نه تنها خللی در تعلق مردمان شریف این مرز و بوم به نظام و انقلاب و تلاش های شبانه روزی خادمان ملت وارد نخواهد کرد، بلکه موجبات افزایش عزم مردمان شریف ایران اسلامی در دفاع از کیان نظام و انقلاب و تلاش بیش از پیش ارکان مختلف حاکمیت در خدمت به مردم را سبب ساز خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده های داغدار از این اقدام ددمنشانه و دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه هموطنان عزیز در استان فارس، علو درجات شهدای عزیز این واقعه و شفای عاجل مصدومین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها